Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:10:48 GMT

اجرای ۱۴۲ پروژه بهداشتی درمانی در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۹۹۰۳

اجرای ۱۴۲ پروژه بهداشتی درمانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیژنی ظهر پنجشنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: از این پروژه‌ها ۱۸ پروژه پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارد و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی زیر ۸۰ درصد تعداد ۱۶پروژه است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های بهداشتی درمانی سطح استان شامل مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت است که در شش شهرستان به‌صورت کامل انجام‌شده، در دو شهرستان تا پایان سال ۹۸ انجام و دو شهرستان دیگر نیز تا پایان سال ۹۹ انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت ۷۰ درصدی اورژانس هسته‌ای بوشهر

بیژنی بیان داشت: از جمله پروژه‌های ویژه در حال اجرای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر شامل اورژانس عمومی و هسته‌ای بوشهر با زیربنای هشت هزار و ۳۰۰  و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشکده پزشکی و دندان پزشکی  با زیربنای ۱۹ هزار مترمربع و با ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بوشهر با زیربنای۱۷ هزار و ۲۶۰ مترمربع که در مرحله تجهیز کارگاه و زیرسازی بوده و نیز بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با زیربنای ۱۷ هزار مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۳۵ از دانشگاه است.

بیژنی اظهار داشت: کلینیک ویژه بوشهر قرارداد BOT با بخش خصوصی با زیربنای شش هزار و ۵۰۰ مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد، خوابگاه دانشجویی ۲۴۰ نفره با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع و پیشرفت ۱۰۰ درصدی آماده افتتاح، توسعه بیمارستان امام حسین اهرم با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و نیز توسعه بیمارستان زینبیه خورموج با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع که در مرحله پیشرفت تجهیز کارگاه و زیرسازی است از دیگر پروژه‌های ویژه دانشگاه محسوب می‌شود.

وی در خصوص توسعه بیمارستان دیلم گفت: پروژه توسعه بیمارستان دیلم توسط خیرین در دست اجرا بوده که بخش‌های دیالیز، زایشگاه و تالاسمی افتتاح‌شده، بخش ICU,NICU,CCU با زیربنای هزار و ۳۰۰ مترمربع و پیشرفت ۷۰ درصدی و همچنین بخش اورژانس با زیربنای هزار مترمربع در دست اجرا است.

اصلاح ساختار سازمانی دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی دانشگاه شامل حوزه ستادی، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی، مراکز جامع سلامت بر اساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه وزارت متبوع، اجرای مهندسی مشاغل در دانشگاه بر اساس آخرین تغییرات ایجادشده در آیین‌نامه مهندسی مشاغل مصوب هیئت‌امنا ازجمله اقدامات معاونت توسعه دانشگاه است.

بیژنی افزود: اصلاح فرآیندهای سازمانی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، اصلاح و ارتقای سامانه نظام پیشنهادات و پیگیری‌های لازم جهت لینک آن با سامانه وزارت متبوع و اقدامات لازم در خصوص افزایش مشارکت کارکنان در سامانه ثبت تجربه از طریق ساز و کارهای انگیزشی لازم از دیگر اقدامات این معاونت است.

وی اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص برنامه‌های تحول در نظام اداری منجر به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان در دو سال متوالی سال‌های ۹۶ و ۹۷ شده است.

نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، سیدکمال‌الدین‌شهریاری نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالن ابن سینای این دانشگاه برگزار شد.

کد خبر 4729645

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خانه بهداشت هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
وی اظهار داشت: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد بامراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.
دکتررضوی از مردم درخواست کرد: ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد