Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش جالب ماجرای نیمار و بارسلونا فردا کلید می‌خورد.

طرفداری - دادگاه نیمار و بارسلونا بر سر بند وفاداری فردا برگزار می‌شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، نیمار امروز به بارسلونا برمی‌گردد. او پس از حضور در تمرینات پاری سن ژرمن، راهی بارسلون می‌شود تا در دادگاهی که فردا از ساعت 9:45 به وقت محلی برگزار خواهد شد، شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دادگاه نیمار به دنبال گرفتن 26 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد که از آن به عنوان بند وفاداری هم یاد می‌شود، خواهد بود. بارسا در سال 2017 زمانی که قرارداد نیمار را تمدید کرد، حاضر شد 40 میلیون یورو به او پاداش تمدید بدهد. 14 میلیون یورو همان زمان پرداخت شد اما پس از وقوع مسائل مربوط به انتقال ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن، همه چیز متوقف شد.

بارسا هم در مقابل از نیمار شکایت کرده و مدعی شده این رقم در صورتی پرداخت می‌شد که این بازیکن تا پایان قراردادش تا سال 2022 در نیوکمپ بماند. اتفاقی که نیفتاد و باشگاه خواهان بازگشت قسط اول پاداش به همراه جریمه عدم پایبندی به قرارداد از سوی نیمار است. این دادگاه قرار بود روز 31 ژانویه 2019 برگزار شود اما به دلیل درخواست بارسلونا مبنی بر دریافت اصل قرارداد نیمار و پاری سن ژرمن، چند ماه به تاخیر افتاد. پاریسی‌ها البته تاکنون حاضر نشده‌اند اصل قرارداد را به دادگاه ارائه کنند. آنچه اکنون در اختیار دادگاه قرار دارد، چند کپی از برخی صفحات قرارداد است.

باید دید قاضی حق را به کدام طرف می‌دهد. جالب اینجاست که بارسلونا و نیمار علی رغم همه این اختلافات، در تمام طول تابستان به دنبال همکاری دوباره بودند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو