Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی با تاکید بر اهمیت اولویت بخشیدن به استفاده از تجهیزات پزشکی تولید ملی و داخلی روز چهارشنبه در شیراز گشایش یافت.

به گزارش قدس آنلاین؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این دانشگاه هم مصرف کننده تجهیزات است و هم ناظر بر صدور و تمدید مجوز برای توزیع و مصرف این تجهیزات و باید تلاش کنیم که روزی صادرکننده مجوز ساخت این تجهیزات باشیم و در جنگ اقتصادی کنونی، تمام تجهیزات موردنیاز در داخل کشور تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بهادر با اشاره به برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار لیست تجهیزات موردنیاز دانشگاه به سرمایه گذاران معرفی شده است.

دکتر بهادر با تاکید بر اینکه اولویت خرید تجهیزات با اقلام تولید داخل است، گفت: ۱۰ درصد مصرف تجهیزات پزشکی کشور، به شیراز اختصاص دارد و بیش از ۷۰ درصد تجهیزات خریداری شده برای مراکز درمانی دولتی و خصوصی در شیراز، تجهیزات تولید داخل است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز