Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  بیش از ۱۰طرح عمرانی، خدماتی و مسکونی به همت گرو‌ه های جهاد سازندگی بسیج در نرماشیر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاداش رئیس بسیج جهادسازندگی استان کرمان و سرهنگ مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ پاداش رئیس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان این طرح ها شامل یک غسالخانه، ۴ساختمان پایگاه بسیج، یک پایگاه ورزشی بسیج،۳واحد مسکونی برای محرومین و کلنگ زنی یک مسجد در روستای مهدی آباد دارایی است.

او افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال به همت گرو‌ه های جهادی شهرستان نرماشیر به بهره برداری رسید و کلیه کار‌های ساخت و ساز این طرح‌ها با تلاش گرو‌ه های جهادی پایگاه‌های مقاومت روستا‌ها انجام شده است.

همچنین یاد وخاطره ۱۷شهید روستا‌های دشت آباد، سیدآباد، چهلتخم و دهنو وکیل آباد در قالب شهدای آبروی محله با حضور باشکوه مردم و مسئولین سپاه ثارالله استان کرمان در روستای سیدآباد نرماشیر برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری یادواره شهدا در نرماشیر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد