Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: موکب بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد از ۱۳ مهر ماه متشکل از ۱۵ خادم در نجف برپا خواهد شد.

محمد جواد فتحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه آغاز شده است.
فتحی مطرح کرد: اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه متشکل از ۱۵ دانشجو به عنوان خادم و برپایی موکب امام رضا (ع) در نجف برای خدمت رسانی به زائران راهی عراق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: امسال اعزام دانشجویان به پیاده روی اربعین حسینی برعهده دانشگاه است و بسیج دانشجویی ثبت نام‌های را انجام میدهد و ثبت نام کنندگان را به دفتر نهاد رهبری دانشگاه معرفی می‌کنیم.
وی در ادامه گفت: زمان حرکت کاروان دانشجویی برادران پیاده روی اربعین حسینی ۱۹ مهر خواهد بود و زمان برگش تا ۲۷ ماه جاری است.
فتحی بیان کرد: طی جلسه شورای فرهنگی با مسئولین دانشگاه داشتیم مصوب شد که بر هر دانشجویی چه دختر و پسر به هر طریقی به پیاده روی اربعین برود دانشگاه مبلغ ۳۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض می‌کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد اربعین 98 پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد

دریافت 67 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با هفته سلامت پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6089814

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی