Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،حسین رمضانی معاون ایتام سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به 2 پروژه خیریه در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفت: پروژه اول ساخت 2 مدرسه در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان است؛ با بررسی‌های کارشناسی معاونت ایتام، درخواست امام جمعه و فرماندار هیرمند و دستور مدیرعامل خیریه ساخت این مدارس در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مدارس در منطقه ای ساخته شده که فاقد محیط آموزشی است افزود: تا پایان هفته اول مهرماه یکی از این مدارس به نام "آبشار عاطفه ها" افتتاح خواهد شد تا دانش آموزان این منطقه بتوانند سال تحصیلی خود را در این مدرسه آغاز کنند.

معاون ایتام همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها درباره فضا و مساحت این مدرسه گفت: این مدرسه ابتدایی 3 کلاسه با امکانات کامل در زمینی به مساحت 150 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال ساخته شده است.

رمضانی با تاکید بر اینکه زمین مدارس به خیریه اهدا شده است، درباره زمان افتتاح مدرسه دوم در شهرستان هیرمند گفت: 30 درصد مراحل ساخت این مدرسه به پایان رسیده است و مطابق با برنامه ریزی‌ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

معاون ایتام همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها درباره جزییات پروژه در حال انجام استان خراسان جنوبی گفت: با بررسی های انجام شده در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی 4 روستا فاقد حمام اند که در حال ساخت حمام عمومی در این 4 روستا هستیم.

انتهای پیام/

20 / 20 سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها حسین رمضانی معاون ایتام سازمان "آبشار عاطفه ها" مناطق محروم هیرمند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین رمضانی آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام مصوب گردید و اختصاص یافت.

وی افزود: مشارکت مردم اساس قدرت جمهوری اسلامی در مواقع بحران‌هاست و در پیشگیری از تلفات در مواقع بحران هر قدر مردم بیشتر مشارکت داشته باشند به آن اندازه، خسارت و تلفات کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که ایلام از استان‌های شاخص در مدیریت بحران به ویژه مدیریت سیلاب بود، یادآورشد: امسال از نظر میزان نزولات جوی و بارش، ۱۴ میلیمتر بیش از سال ۹۸ بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد.

نامی با تاکید بر رفع مشکل نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در حاشیه جاده و مسیرها، یادآورشد: نیازمند هستیم در کنار کار جهادی شهرداران، مردم نیز بیشترین مشارکت را در این حوزه داشته باشند.

وی بیان داشت: قرارگاه مردم‌نهاد در سازمان مدیریت بحران نهاد تشکیل شده که همه سازمان‌های مردم نهاد در آن قرار می‌گیرند و با فعالیت این قرارگاه تلاش می‌کنیم که مشارکت مردم در مدیریت و پیشگیری از بحران بیشتر شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر این مطلب که کل صنایع باید از پساب‌ها استفاده کنند، گفت: این مهم در قانون بودجه ۱۴۰۳ هم دیده شده و لازم اجرا است.

نامی اضافه کرد: پیوند و هماهنگی خوبی بین مدیران و استاندار ایلام وجود دارد که یک اصل بسیار مهم و پرفایده است و در مواقع بحران می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

کد خبر 6089108

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد