Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@16:47:43 GMT

تاریکی به اینستاگرام هم آمد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۰۹۳۵

تاریکی به اینستاگرام هم آمد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بعد از انتشار جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب موبایلی، اندروید ۱۰ در ماه جاری میلادی و پس از آن iOS13 که از قابلیت حالت تاریک پشتیبانی می‌کنند، بسیاری از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط شرکت‌های تکنولوژی اقدام به ارائه این قابلیت (dark mode) کردند تا کاربران بتوانند مطابق با امکانات جدید موجود در اندروید ۱۰، تمامی اپلیکیشن‌های موردنظر خود را بر روی این حالت قرار داده و سپس از آنها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Daily Mail حاکیست که اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز قصد دارد قابلیت حالت تاریک (dark mode) را به پلتفرم خود بیفزاید چراکه در جدیدترین نسخه بتا و آزمایشی خود، این قابلیت را اضافه کرده است.

حالت تاریک در اپلیکیشن‌های مختلف نظیر اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا در اماکن و فضاهای تاریک و با نور کم نیز به راحتی از گوشی خود استفاده کنند و نور سفید نمایشگر و پس زمینه صفحه نمایش گوشی، چشم آنها را آزرده خاطر نکند.  

طی چند ماه اخیر که شاهد عرضه حالت تاریک (Dark Mode ) برای سرویس و نرم‌افزارهای موبایلی مختلف نظیر یوتیوب، اندروید مسیجز و واتس‌اپ بوده ایم، حالا نوبت به اینستاگرام رسیده و این پلت‌فرم محبوب قرار است در آینده‌ای نزدیک امکان مذکور را در اختیار کاربرانش قرار دهد. 

همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی‌اند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی اینستاگرام اندروید 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟

ایتنا - جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.
جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.

به گزارش ایتنا، اظهارات انیستون به Page Six در زمانی بیان شد که تعداد کاربران تیک‌تاک به بیش از 1.5 میلیارد نفر رسیده بود و این اپلیکیشن در مناطق آسیایی و غربی به ویژه در ایالات متحده به محبوبیت فوق‌العاده ای دست یافته بود.

جنیفر آنیستون گفت که نمی‌خواهد در چالش‌های ترند شده در "تیک تاک" افراط کند و خاطرنشان کرد که زندگی او و دیگران را نابود می‌کند.

بازیگر سریال "دوستان" هشدار داد که استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

قابل ذکر است که جنیفر آنیستون در سال 2019 مدت‌ها بعد از پیوستن اغلب ستاره‌های هالیوود به معروف‌ترین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به پلتفرم اینستاگرام پیوست.

دیگر خبرها

  • سمت پنهان و تاریک ماه از منظر فضاپیمای چینی
  • (عکس) سمت پنهان و تاریک ماه از منظر فضاپیمای چینی
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • سمت پنهان و تاریک ماه از منظر فضاپیمای چینی (عکس)
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • جهان احتمالا با ذراتی پر شده که سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید