Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عیسی کلانتری، اظهار کرد: آب، هوا و تنفس سالم حق هر شهروندی است و ما نباید اجازه دهیم پسماند باقی بماند.

وی افزود: اگر در کلان‌شهرها سریع‌تر اقدام نشود، آلودگی‌ها باقی می‌مانند. از اینکه شهرداری حقوق شهروندی مردم را برای خودش تکلیف کرده است، بسیار جای خشنودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه «باید در بالابردن فرهنگ زیست‌محیطی مردم و زواری که به مشهد می‌آیند، تلاش کنید»، اظهار کرد: درحالی‌که از زیر بار سنگین زوار امام‌رضا (ع) تازه نفس می‌کشید، مشهد بسیار تمیز است. خوشحال شدم که در این‌ خصوص قدم برمی‌دارید. تفکر شما در زمینه‌های زیست‌محیطی بسیار پیشرفته است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اذعان کرد: باید در عمل بگوییم که بعضی از شهرها از کثافت مدفون می‌شوند. ما متاسفانه، امانت‌دار خوبی برای نسل‌های بعد نبوده‌ایم، حقوقشان را پایمال کرده‌ایم.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه «باید در مطالعات جایابی و مکان‌یابی این مجتمع‌ها بیشتر دقت کرد»، گفت: اشل‌ها باید کوچک‌تر و پخش‌شده‌تر باشد؛ به عنوان مثال ۵ مکان ۱۰۰ واحدی در مکان‌های مختلف باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست عیسی کلانتری پسماند تخریب محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر

محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدیدها و آسیب های وارده به محیط زیست سخنرانی می کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می شود.

دیگر خبرها

  • توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان