Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر گفت: تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه امیرکبیر به مهارت افزایی دانشجویان کمک می‌کند و رسیدن به این هدف نیازمند بودجه کافی است.

سيدمحمدحسین کريميان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه در جهت مهارت‌افزایی دانشجویان، به بازنگری دروس پرداخته‌ایم گفت: علاوه بر این بازنگری باید به تجهیز کارگاه‌ها وآزمایشگاه‌ها نیز بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متاسفانه بودجه‌ای در این زمینه وجود ندارد و ما نمی‌توانیم در این راستا فعالیتی انجام دهیم.

کریمیان ادامه داد: دانشگاه امیرکبیر قصد دارد در جهت افزایش مهارت دانشجویان با کارگاه‌ها وموسسات خارج از دانشگاه ارتباط برقرار کند. اما در این زمینه همواره با مشکلاتی روبه رو بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم رغبت موسسات و کارگاه‌های خارج از دانشگاه برای ارتباط با مراکز آموزشی به دلیل وجود مسائل اقتصادی و عدم پتانسیل لازم اشاره کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است تا بتوانیم طی یک سال آینده با تغیرات رو به رشدی مواجه شویم؛ خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم بودجه دانشگاه به طور کامل پرداخت شود تا بتوانیم در زمینه آموزش و پژوهش و همچنین افزایش مهارت دانشجویان گام‌های بلندی برداریم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیر کبیر بودجه دانشگاهی پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی

ایسنا/سیستان و بلوچستان در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

در دومین روز از برگزاری این همایش، چنگیز رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و اسکندری عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

 باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز نیز درباره " علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان و یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و .. به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچین به تشریح چالش های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه های مختلف می توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه های دومین روز همایش ملی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار