Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، بعدازظهر امروز در حاشیه عملیات اجرایی توسعه درختکاری و شبکه آبیاری در عرصه‌های کمربند سبز جنوبی مشهد، اظهار کرد: هیچ گونه محدودیت بودجه برای پروژه کمربند سبز اطراف مشهد نداریم.

وی با بیان اینکه عملیات پروژه سبز را به اتمام خواهیم رساند، حتی اگرعده‌ای با ما همراهی نکنند، افزود: به امید خدا تمام ارتفاعات جنوب مشهد که ۱۹ هزار هکتار است، تبدیل به کمربند سبز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف‌گذاری خوبی در شهرداری در مورد این مناطق شده است، لذا بابت بودجه آن محدودیت نداریم.

کلایی با تأکید بر اینکه شش ماه دوم سال ۹۸ تحول جدی در این زمینه صورت خواهد پذیرفت، تصریح کرد: این پروژه اشتغال بالایی خواهد داشت.

شهردار مشهد ابراز کرد: با توجه به ۱۲ برابر شدن بودجه پروژه جداسازی آب شرب از غیر شرب، حمایت‌های خوبی صورت گرفته و به توسعه امیدواریم. این مجموعه بزرگترین هدیه‌ای است که می‌شود به شهروندان مشهدی هدیه کرد.

در ادامه قاضی فرزاد بهشتی، دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای خراسان رضوی نیز اظهار کرد: از عدم حضور و حمایت دوستداران محیط زیست در این برنامه گله‌مند هستم.

وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه کمربند سبز مشهد رخ داده است، قرار بود قسمتی از این مجموعه را دستگاه‌های دولتی بر عهده بگیرند، اما چنین اتفاقی نیفتاد، ما شهرداری مشهد، حوزه دادستانی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال را تنها می‌بینیم.

بهشتی تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه‌های دولتی با ما همکاری کنند تا آب پایداری را در این منطقه داشته باشیم. اقدامات حوزه دادستانی در ارتباط با کمربند سبز ادامه خواهد داشت و برای رفع تصرف این بخش، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 4729730

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا کلایی شهردار مشهد درختکاری هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی