Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و شاهین بوشهر از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد.

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ماشین‌سازی به پایان رسید. احمدرضا زنده روح در دقیقه ۲ بازی از روی نطقه پنالتی گل اول این بازی را برای ماشین سازی به ثمر رساند و شاهین بوشهر در دقیقه ۴۲ با اشتباه دروازه‌بان ماشین‌سازی صاحب موقعیت شده و بازی را توسط بهمن سالاری به تساوی کشاند اما ۳ دقیقه بعد ماشین‌سازی توانست از روی ضربه پنالتی گل دوم را توسط احمدرضا زنده روح وارد دروازه تیم مهمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت هفته دفاع مقدس قبل از آغاز دیدار از رسول خطیبی برادر دو شهید والا مقام تجلیل شد.

هواداران استقبال خوبی از بازی نداشته اند و کمتر از ۱۵۰ نفر از نزدیک بازی را تماشا می کنند. این تعداد اندک هوادار نیز امروز به صورت پرشور رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ورزشگاه بنیان دیزل حضور داشته و از نزدیک شاهد این دیدار است.

در نیمه اول این دیدار دو پنالتی برای تیم ماشین سازی گرفته شد که این پنالتی ها با اعتراض شدید نیمکت تیم شاهین بوشهر همراه بود.

حامد لک که در دیدار گذشته ماشین‌سازی با پیکان اشتباهات تأثیرگذاری داشت، در بازی امروز از روی نیمکت بازی تیمش را تماشا می‌کند.

تیم ماشین‌سازی برای این بازی با ترکیب علیرضاحیدری، فردین عابدینی، محمد مسلمی پور، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، سیدمحمد خرم الحسینی و ادواردو دوسانتوس به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفته است.

ابوالفضل درویش‌وند، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا کادرانی(۳۰- سلمان بحرانی)، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین موسی‌زاده، دانیال مومنی، ابوذر صفرزاده، بهمن سالاری، حسین مالکی و سعید کریمی بازیکنان تیم شاهین در این دیدار هستند.

کد خبر 4729742

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز رسول خطیبی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند.

در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضد حمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی ۳ بر ۲ شود. در ۳ دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان ۵ اخطاره شد و علاوه بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان باانگیزه این تیم، باید مراقب می‌بودند که مرتکب خطا نشوند.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد.

درنهایت در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود؛ دیداری که میان برنده ایران و ازبکستان برگزار خواهد شد که دقایقی می‌شود که آغاز شده و با تساوی بدون گل در جریان است.

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک