Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال حساس هفته با پیروزی سپاهان به پایان رسید.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس، و در هفته پنجم، دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پیروزی 2 بر 0 سپاهان به پایان رسید.

هفته پنجم لیگ برتر 
پرسپولیس تهران 0-2 سپاهان اصفهان 
پنجشنبه 4 مهر 1398 ساعت 16:15 
تهران-ورزشگاه آزادی 
داور: سیدوحید کاظمی-کمک ها: رضا سخندان – علیرضا ایلدروم
 

ترکیب دو تیم

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، سیامک نعمتی، علی علیپور و جونیور براندائو

سپاهان:

پیام نیازمند، شایان مصلح، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش گزارش بازی

جدال پرسپولیس و سپاهان که از حساسیت بالایی برخوردار بود، جذاب و تماشایی آغاز شد و در دقیقه 4 جونیور به همراه علیپور می توانستند دروازه سپاهان را باز کنند که پیام نیازمند مانع گلزنی آن ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دقیقه بعد سپاهانی ها با ارسال به محوطه جریمه پرسپولیس خطرساز شدند که مدافع پرسپولیس توپ را به کرنر زد.

در دقیقه 9 بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه روی شایان مصلح خطا کردند و یک ضربه آزاد برای سپاهان گرفته شد که کی روش استنلی می توانست دروازه را باز کند اما علیرضا بیرانوند توپ را به خوبی مهار کرد.

چند دقیقه بعد پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که این موقعیت هم به جایی نرسید.

در دقیقه 23 جونیور صاحب یک موقعیت خوب شد اما نتوانست دروازه سپاهان را باز کند.

در دقیقه 26 روی محمد نادری خطا شد اما داور اعلام آوانتاژ کرد که این موقعیت در نهایت یک کرنر برای پرسپولیس داشت.

در دقیقه 30 کی روش استنلی روی برخورد با شجاع خلیل زاده از ناحیه شکم مصدوم شد.

در دقیقه 40 بهترین موقعیت پرسپولیس رقم خورد که علی علیپور در شلوغی محوطه جریمه سپاهان توپ را از کنار دروازه نیازمند به بیرون زد.

در دقیقه 43 مهدی کیانی تکلی شدید روی پای بازیکن پرسپولیس داشت که داور به یک کارت زرد بسنده کرد و همچنین یک کارت زرد نیز به کنعانی زادگان به دلیل اعتراض داد.

نیمه اول این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم همچون نیمه اول با موقعیت آغاز شد و محمد نادری از سمت چپ می توانست روی دروازه سپاهان خطر ایجاد کند که سپاهانی ها توپ را به کرنر فرستادند و در نهایت کرنر نیز به جایی نرسید.

 در دقیقه 50 محمد نادری در نزدیکی دروازه سپاهان می توانست نیازمند را باز کند اما این گلر مانع از گلزنی سرخ ها شد و توپ را به کرنر فرستاد.

یک دقیقه بعد پرسپولیس باز هم صاحب موقعیت شد که در نهایت شوت نادری به همان جایی رفت که پیام نیازمند ایستاده بود.

در دقیقه 65 شوت سپاهانی ها در پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دست کنعانی خورد و یک خطای هند برای سپاهان گرفته شد. امید نورافکن پشت توپ ایستاد و توپ را محکم به سمت دروازه پرسپولیس زد که علیرضا بیرانوند با واکنش فوق العاده خود مانع از گلزنی نورافکن شد.

در دقیقه 68 خطاب برای سپاهان و سانتر مهدی کیانی از سمت چپ که مدافعان پرسپولیس توپ را برگشت دادند.

در دقیقه 70 پرسپولیس صاحب موقعیت شد که توپ در نهایت با شوت ترابی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در حال تکمیل ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!