Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@04:25:33 GMT

برای گرفتن مجوز باید کفش آهنی پوشید

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۱۵۷۳

برای گرفتن مجوز باید کفش آهنی پوشید

رئیس شورای شهر گلشهر گفت: متاسفانه این روزها شاهد اخبار زمین خواری و اختلاس های صورت گرفته هستیم؛ اما معمولاً سخت گیری‌ها برای افراد ضعیف‌تر بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شمس الله فیاضی در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان که در محل احداث پروژه پارک آبی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مهاجرت‌های زیادی از شهر گلشهر انجام می‌شود، اما امیدواریم با تغییر و تحولاتی که در منطقه ایجاد می شود، شاهد حضور افراد بیشتری در منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فکر می‌کنم، قوانین به شکلی است که اگر اختیارات روسای ادارات شهرستان را افزایش دهند، بهتر است؛ متاسفانه این روزها شاهد اخبار زمین خواری و اختلاس صورت گرفته هستیم، اما معمولاً سخت گیری‌ها برای آدم های ضعیف‌تر بیشتر است.

رئیس شورای شهر گلشهر گفت: برای این که کار انجام نشود همه حاضر هستند؛ اما برای انجام کار ضعیف عمل می‌کنند، نمی‌خواهم شخص خاصی را مورد انتقاد قرار دهم، اما نمونه‌ ها زیاد است. وقتی فردی به دنبال مجوز می‌رود، واقعا کارش سخت است و باید کفش آهنی پوشیده باشد. از روسای ادارات انتظار داریم منطقه گلشهر را ویژه تر ببینند.

همچنین معاون فرماندار گلپایگان خاطر نشان کرد: دهمین جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان در محل پروژه پارک آبی برگزار شد؛  این پروژه قرار است با پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. در پروژه پارک آبی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود و مجموعه ادارات شهرستان همکاری‌های لازم در احداث، آن را داشتند.


مجید نوری تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید به سرمایه‌گذار این پروژه ۴ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد و با بازه زمانی ۵ ساله پرداخت می‌کند، همچنین طرح باغ تالار در کنار این پروژه نیز در زمینه برق و تسهیلات مشکلاتی دارد که کمک آنها نیز خواهیم کرد. در شهر گلشهر راه اندازی بوم گردی و طرح بازسازی حمام تاریخی قلعه وداغ توسط بخش خصوصی در دست اقدام است که با آنها نیز همکاری های لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اصفهان شهرستان گلپایگان پارک آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ مجوز فنس کشی باغات و زمین های کشاورزی در شهرستانِ فیروزکوه صادر شد.بر اساس مصوبه جدید شورای تامین، کشاورزان و باغداران می توانند،با مراجعه به جهاد کشاورزی،برای اخذ مجوز قانونیِ فنس کشی اراضیِ خود، اقدام کنند. خسارت زدن وحوش به محصولات کشاورزی و باغی، یکی از دغدغه های روستاییان فیروزکوه بوده است؛ رئیس دادگستری فیروزکوه در جمع شوراهای اسلامی روستاها از رسیدگی و حل این مشکل خبر داد. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه