Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در جریان دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر اتفاقی عجیب رخ داد. تاریخ انتشار: 18:27 - 04 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۱۹۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر امروز (پنجشنبه) در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در پایان نیمه نخست، اعضای کادر فنی تیم ماشین‌سازی قصد داشتند به سمت داور بازی بروند. به همین خاطر، ناظر بازی تیم داوری را در میانه میدان نگه داشت تا زمین کاملاً خالی شود و تیم داوری بعداً به رختکن برود. در ادامه باز هم اعضای کادر فنی ماشین‌سازی تا میانه میدان رفتند تا به داور اعتراض کنند که در همین حین، داور به یکی از این افراد که از مسئولان ورزشگاه بود، کارت زرد نشان داد!

*رسول خطیبی با پیراهن سفید رنگ در کنار زمین حاضر شده بود که ناظر بازی از او خواست پیراهن خود را تعویض کند. خطیبی نیز کاور زرد رنگی را به تن کرد و در ادامه به این شکل در کنار زمین حاضر شد.

*نکته جالب درباره این بازی، به ثمر رسیدن دو گل ماشین‌سازی از روی ضربه پنالتی بود.

*پس از گل سوم ماشین‌سازی در دقایق پایانی، اعضای نیمکت این تیم به داخل زمین آمدند و به خوشحالی پرداختند.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۱۶۰ نفر اعلام شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی شاهین بوشهر لیگ برتر فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم

بازیکن تعویضی در لیگ ژاپن به طور عجیب و خنده داری وارد زمین شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!
  • عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!
  • لیگ یک / تساوی عجیب در سرمای تبریز
  • اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان‌سازی علیه زنان بود
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!