Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:06:08 GMT

با امیری رفیقم و درگیری‌ام فوتبالی بود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۲۱۹۵

با امیری رفیقم و درگیری‌ام فوتبالی بود

هافبک جوان سپاهان امروز در جدال دشواربا بازیکنان باتجربه خط میانی پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و یکی از بهترین های زمین بود.

به گزارش" ورزش سه" امیدنورافکن در بازی سپاهان برابر پرسپولیس نمایش خوبی داشت و توانست در نبرد با ستاره های خط میانی پرسپولیس موفق باشد. او بعد از این بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره جو این مسابقه گفت:« از اول بازی همه دیدند که به من فحش ناموسی دادند و من عکس العملی نشان ندادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


او افزود:« با این حال  خیلی خوشحال هستیم که این بازی را بردیم. چهارروز دیگر یک بازی مهم در جام حذفی داریم چرا که در جام حذفی بازی آسان نداریم و  در سال های قبل داماش و قشقایی را دیدید که تیم های بزرگ را حذف کردند.»


او درباره فضای ورزشگاه گفت:« وظیفه من نیست که جواب توهین ها را بدهید و هیچ عکس العملی نشان ندادند. از اول بازی به من ، سرمربی تیم و همه  فحاشی کردند اما خوشبختانه بازی را بردیم.»


نورافکن با اشاره به درگیری اش با وحید امیری در این بازی گفت:« وحید امیری رفیق من است،ما در وسط زمین درگیری فوتبالی داشتیم و هیچ کتک کاری در بین نبوده است.»


کاپیتان تیم امید ایران در انتها در ارتباط با قرعه سخت تیم امید برای صعود به المپیک گفت:«من نمی توانم دروغ بگویم؛ کار تیم امید خیلی سخت است. جدا از این گروه سختی که داریم تیم نیازمند امکانات و توجه بیشتری است. المپیک خیلی مهم است ولی اصلا امکانات خوبی در اختیار تیم امید نیست. من خواهش می کنم به فکر تیم امید باشند چون همین تیم چند سال دیگر تیم بزرگسالان می شود و آن وقت دیگر نمی توان کاری کرد.»

فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم