Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورقاز از پیروزی تیمش خوشحال است.

طرفداری- عزت‌الله پورقاز، مدافع تیم فوتبال سپاهان از علت اعتراض‌های دروازه‌بان پرسپولیس در بازی مقابل این تیم ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش تسنیم، عزت‌الله پورقاز، مدافع سپاهان پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی آنها درگیرانه بوده است، اظهار داشت:

خدا را شکر بردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال همین است دیگر.

وی درباره اینکه آیا پس از اعلام محرومیت سعید آقایی از سوی کمیته انضباطی سپاهانی‌ها شوکه نشدند، گفت:

فوتبال است و او را محروم کردند. خدا را شکر کسی هم که جایگزین او شد، خوب بازی کرد. سعید آقایی یکی از بهترین بازیکنان ماست و روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کنیم. دو سال است کنار هم بازی می‌کنیم و در تاکتیک‌های ما وجود دارد و غیبتش تأثیرگذار است، اما کسی هم که جایگزین شد خوب بازی کرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که دلیل اعتراض علیرضا بیرانوند که منجر به گرفتن کارت زرد شد چه بوده است، خاطرنشان کرد:

من هم مانند شما متوجه نشدم، چون این سمت زمین بودم و آن سمت نبودم. از خود علیرضا بیرانوند سؤال کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس