Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:49:12 GMT

ساختمان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۲۳۲۸

ساختمان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افتتاح شد

ساختمان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با عنوان شهدای عملیات ثامن الائمه علیه السلام با زیربنای ۳۵۰ مترمربع در ۲ طبقه و حوزه مقاومت حضرت خدیجه کبری(س) هم با زیربنای ۲۵۰ مترمربع ساخته شده است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد درحاشیه آیین افتتاح این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ سوریه که با داعش تا دندان مسلح با نیروهایی از ۹۲ کشور دنیا مبارزه کردیم، بهره گیری از عناصر قدرت تمدن اسلامی باعث شد از این میدان‌ها با موفقیت خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: حضور حماسی ملت در صحنه‌های انقلاب همیشه توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و این حضور همراه با اطاعت از ولایت در دوران دفاع مقدس زمینه ساز پیروزی رزمندگان می‌شد.

وی با تبیین نقش فرهنگ عاشورای حسینی در جنگ تحمیلی، تاکید کرد: ارزش‌های والای فرهنگ عاشورا نقش بسزایی در پیروزی در هشت سال دفاع مقدس داشت .

این مسئول ارشد نظامی یزد تاکید کرد: امروز باید ایثار و جانفشانی‌های شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت دفاع مقدس برای نسل‌ جوان تبین شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطر نشان کرد: باید برای تداوم اقتدار نظام همواره با تاسی از فرامین فرمانده معظم کل قوا ، مسیر شهدا و راه رزمندگان دوران دفاع مقدس را ادامه دهیم .

شهرستان ابرکوه ۲۷۵ شهید، ۵۷۰ جانباز و ۳۳ نفر آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح ابرکوه هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد