Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Dying Light 2 طبق اعلام شرکت سازنده در سال آینده وارد بازار می‌شود و  قرار است یکی دیگر از اعضای خانواده عناوینی باشد که از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کنند. شرکت Techland که ساخت این بازی را برعهده داشته است به تازگی اعلام کرد که قصد دارد از این بازی تا مدت بسیار طولانی پشتیبانی کند چرا که این عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین ساخته شده توسط شرکت Techland است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازنده این بازی اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه دوم این بازی نیز مانند نسخه اول آن خواهد بود و با وجود گذشت ۴ سال از عرضه این عنوان، شرکت سازنده هنوز هم از آن پشتیبانی می‌کند و به صورت مداوم این بازی بروزرسانی می‌شود. همچنین مدیر شرکت Techland گفت که نسخه دوم بازی مذکور قرار است تعداد بسیار زیادی بسته الحاقی دریافت کند که اکثر آن‌ها آماده هستند و طبق برنامه شرکت منتشر خواهند شد.

سازنده عنوان Dying Light همچنین اعلام کرد که احتمالا یک یا دو بسته الحاقی دیگر نیز برای نسخه اول این مجموعه عرضه خواهد شد که قطعا گیمرهای از دست رفته این بازی را به واسطه موارد و مراحل جدیدی که به بازی اضافه می‌شود را به این عنوان باز می‌گرداند و گیمرها حتی برای دسترسی به بسته الحاقی جدید این عنوان مراحل بازی را از ابتدا طی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات کامل بازی The Last of Us Part II + تریلر

طبیعتا هر کدام از سازندگان عناوین رایانه‌ای از عنوان خود تعریف می‌کند اما تا زمانی که عناوین عرضه نشوند، نمی‌توان درباره آن‌ها نظر قطعی داد. اما از آنجایی که عنوان Dying Light یکی از عناوین بسیار جذاب در زمان عرضه خود بود احتمالا نسخه دوم این مجموعه هم یکی از عناوین پرفروش بازار خواهد شد.

عنوان مذکور قرار است سال آینده برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

بازی Dying Light 2 دراای پشتیبانی طولانی مدت خواهد بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد
  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • نوستالژی نوکیا تکرار می‌شود!
  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده