Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:30:52 GMT

نورافکن: از اول بازی فحش ناموس شنیدم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۲۴۹۹

نورافکن: از اول بازی فحش ناموس شنیدم

هافبک سپاهان می‌گوید بازیکنان تیمش هیچ واکنشی به فحاشی‌ها نداشتند.

به گزارش مشرق، امید نورافکن درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به فحاشی او در طول بازی گفت: از اول بازی فحش ناموسی شنیدم اما عکس‌العملی نشان ندادم. وظیفه من بازی کردن بود که انجام دادم. خوشحالم که توانستیم این بازی مهم را ببریم و چهار روز بعد بازی مهمی در جام حذفی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کار دشوار تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: هیج تیمی در این مسابقات به حریفش رحم نمی‌کند و در سال‌های گذشته داماش گیلان و قشقایی توانستند تیم‌های بزرگی را حذف کنند.

بیشتر بخوانید:

توهین بازیکن استقلالی به هواداران پرسپولیس؟

او درباره اینکه امکان دارد تصاویر فحاشی او به کمیته انضباطی ارائه شود، گفت: وظیفه من نیست که به توهین‌ها جواب بدهم. من عکس العملی نشان ندادم. شما تمام فیلم‌ها را ببینید. هیچ مشکلی نیست. همه بازیکنان فحش شنیدند. ما خوب بازی کردیم و بازی را بردیم.

نورافکن درباره درگیری با وحید امیری نیز تاکید کرد: وحید امیری رفیق من است. درگیری در وسط بازی "بزن بزن" نیست و من نمی توانم آرام بازی کنم.

وی درباره قرعه دشوار تیم ملی امید در انتخابی المپیک گفت: من دروغ نمی‌گویم. همیشه دوست داشتم در واقعیت زندگی کنم. جدا از این گروه، المپیک برای هر بازیکنی یک بار پیش می‌آید اما در جام جهانی هر کسی می‌تواند بازی کند.

نورافکن ادامه داد: همه می دانید تیم ملی امکانات زیادی ندارد. امیدوارم و خواهش می‌کنم به فکر تیم امید ملی کشورمان باشیم که چند سال بعد تیم ملی بزرگسالان می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن امید نورافکن سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پست مهاجم سایه و به عنوان یار آزاد در ترکیب پرسپولیس درخشیده است.

کاپیتان اول پرسپولیس که در بازی با سپاهان روی یک عصبانیت لحظه‌ای و سختگیری بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شده بود، نتوانست در بازی نفسگیر با نساجی پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال پرسپولیس در این مسابقه با کاروانی کامل به قائمشهر رفت و امید عالیشاه در تمام لحظات کنار تیمش بود.

این بازیکن مازندرانی که در دوران جوانی پیراهن نساجی را به عنوان اولین تیم دوران حرفه‌ای خود پوشیده، در حالی که محروم بود پیش از بازی به چمن ورزشگاه وطنی پا گذاشت و توجه عکاسان را جلب کرد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود