Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:57:54 GMT

پور‌قاز: داوری همیشه بر ضرر ما بوده است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۲۵۰۷

پور‌قاز: داوری همیشه بر ضرر ما بوده است

مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است داوری به ضرر آنها بوده است و با این وجود آنها مستحق پیروزی بودند.

به گزارش "ورزش سه" دیدارهفته پنجم لیگ برتر با برتری زرد پوشان سپاهانی به پایان رسید تا این تیم بتواند با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور سازی به صدر جدول رده بندی صعود کند. پس از پایان این بازی عزت‌الله پورقاز پس از پیروزی دو بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و مستحق این پیروزی بودیم و برنده شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند پیروزی سپاهان تاکتیکی نبوده و اتفاقی بوده، گفت: «‌به هر حال ما در این مسابقه به پیروز رسیدیم و برنده شدیم حالا هر کسی هر حرفی می‌خواهد بزند.»
بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور گفت: « ‌داوری امروز به ضرر ما هم بود. چه در این مسابقه و چه در بازی‌های قبلی.»


پورقاز در خصوص محرومیت سعید آقایی پیش از این دیدار افزود: «آقایی یک از بهترین مهره‌های ما است که سه سال است در کنار یکدیگر بازی می‌کنیم. خدا را شکر بازیکنان جایگزین آقای عملکرد خوبی داشتند و موفق کار کردند.»


وی درباره درگیری‌های رخ داده در حین مسابقه گفت:‌ «بازی فوتبال است و درگیری در زمین فوتبال طبیعی است.»


بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص کارت زرد داور به بیرانوند و حضور او در میانه میدان گفت:‌ « من هم مانند شما ندیدم چه اتفاقی افتاد بهتر است از خود بیرانوند در این خصوص سؤال کنید.»

فولادمبارکه سپاهان عزت الله پورقاز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان عزت الله پورقاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد