Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال شاگردان نکونام و فرکی برنده نداشت.

طرفداری- از چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فولاد خوزستان و پیکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.

ترکیب فولاد:

شهاب گردان، ایوب والی، عارف اقاسی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، مهرداد هدایتیان، روح الله سیف الهی و لوسیانو پریرا

ترکیب پیکان:

مهدی امینی، مهران موسوی، حسین پور امینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی

 

در نیمه نخست این دیدار، پیکان بیشتر حاکم توپ و میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش درخشان محمد قاسمی نژاد و روح الله سیف اللهی در این نیمه بازیکنان پیکان را اذیت کرد. در همان دقایق ابتدایی سیف اللهی در محوطه فولاد سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. سیف اللهی نتوانست از موقعیتی که قاسمی نژاد برایش ساخنه بود استفاده بکند. نمایش رو به جلو و هجومی فولاد ادامه داشت و اینبارقاسمی نژاد یک ضربه را روانه دروازه پیکان کرد که توپ به کرنر رفت. فولاد همچنان حمله می کرد اما مدافعان پیکان به خوبی مهاجمان این تیم را مهار کردند. در نهایت این نیمه با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.

پیکان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. نمایش درخشان هافبک های این تیم سبب شد تا فراز امام علی و علی محمد سه موعیت خوب گلزنی داشته باشند اما ضربات بازیکنان پیکان را شهاب گردان به زیبایی دفع کرد. بازی در نیمه دوم دیدنی شده بود. هر دو تیم روی دروازه بکدیگر حمله می کردند اما بی دقتی مهاجمین دو تیم مانع از این می شد تا به گل برسند. فراز امام علی یک بار دیگر در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت اما ضربه او را گردان به زیبایی مهار کرد. ستاری روی یک نفوذ در محوطه جریمه پیکان نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)