Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@20:45:17 GMT

پاسخ فرمانده کل ارتش به تهدید وزیر خارجه عربستان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۲۷۸۷

پاسخ فرمانده کل ارتش به تهدید وزیر خارجه عربستان

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هرگونه نگاه چپ به ایران با راهبرد ۱۰ به یک پاسخ داده می‌شود، گفت: در مورد عربستان سعودی و تهدیدات آن‌ها، ما پاسخی برای یک کشور شکست‌خورده نداریم.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم یادواره شهدای شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران در مورد تهدیدات وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در مورد ایران پیرامون حمله به پالایشگاه آرامکو اظهار کرد: بحثی که به ما نظامی ها مربوط می‌شود اگر کسی به آب و خاک این کشور نگاه چپ کند با راهبرد ۱۰ بر ۱ مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سخنرانی الجبیر در جمع منافقین و تجزیه‌طلبان در نیویورک

وی افزود: ما برای کشوری که از یک جایی کم آورده و شکست خورده است؛ پاسخی نخواهیم داشت.

سرلشکر موسوی در خصوص شکست عربستان در مقابل یمنی ها اظهار داشت: سیاست‌های آنها در مقابل یمنی‌ها شکست خورده است. یمنی که ۵ سال است هرگونه بلایی به آن تحمیل شده و حتی نگذاشتند یک چوب کبریت وارد آن کشور شود. اگر کشور شکست خورده‌ای مانند عربستانی درباره ما اظهار نظر کرد؛ پاسخی به او نخواهیم داد.

 عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با اتهام‌زنی علیه ایران مدعی شده است که تمامی گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی علیه ایران امکان پذیر است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن سرلشکر موسوی عربستان سعودی عادل الجبیر فرمانده کل ارتش یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان


به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، وزرای خارجه روسیه و عربستان تلفنی گفت‌وگو کردند. 

«سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه و «فیصل بن فرحان»، وزیر ‌خارجه عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت وحدت تلاش‌ها برای حل بحران در خاورمیانه تاکید کردند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در پی تماس تلفنی لاوروف و بن فرحان آمده است: «در این تماس، توجه ویژه ای به بررسی موضوعات در دستور کار منطقه ای با توجه به تشدید بی سابقه اوضاع در منطقه شد.»

این بیانیه افزود: «درگیری فلسطین و اسرائیل و تنش‌ها در دریای سرخ مورد بحث طرفین قرار گرفت. دو طرف بر موضع مشترک خود در حمایت از با توجه به ضرورت تقویت تلاش‌های همه اعضای مسئول جامعه بین‌المللی برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی و دیپلماتیک سریع بحران‌های شدیدی که صلح و ثبات در خاورمیانه را تضعیف می‌کنند، تاکید کردند.»

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم