Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم ذوب آهن و استقلال به تساوی یک- یک دست یافتند. نتیجه‌ای که باعث شد هر دو تیم بدون برد در لیگ امسال باقی بمانند.

استقلال و ذوب‌آهن در یک دیدار جذاب و پرگل به تساوی ۲-۲ دست یافتند تا همچنان هر دو تیم در حسرت پیروزی باقی بمانند. استقلال که در بازیهای این فصل در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده می‌دید در این دیدار نیز در ۲۰ دقیقه پایانی دو بار برد را با تساوی عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

با این نتیجه ذوب‌آهن و استقلال در کنار هم در رده سیزدهم و چهاردهم جدول قرار گرفتند.

ترکیب ذوب آهن: یوسف بهزادی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی (دقیقه ۷۲- محمدرضا خلعتبری)، قاسم حدادی فر، کریسانتوس (دقیقه ۶۰- علیرضا منظمی)، رضا حبیب زاده (دقیقه ۶۸- دانیال اسماعیلی فر)، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلیچ، مسعود ریگی (دقیقه ۹۴- عارف غلامی)، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی (دقیقه ۴۱- مهدی قائدی) و مرتضی تبریزی (دقیقه ۸۱- آرش رضاوند)

اخطار

محمد نژاد مهدی از ذوب آهن

مهدی دانشگر از استقلال

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: داریوش شجاعیان با حرکت تکنیکی و پا به توپ خود صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۴: ضربه کاشته حطرناک اسماعیلی با واکنش بهزادی به کرنر رفت.

دقیقه ۳۸: استقلال روی ضربه کرنر صاحب موقعیت شد و با یورش همه جانبه نزدیک به یک دقیقه در محوطه جریمه ذوب آهن خیمه زده بود و ضربات متوالی بازیکنان استقلال توسط مدافعان ذوب آهن برگشت داده شد تا اینکه شوت یزدانی به بیرون رفت تا حمله استقلال به پایان رسد.

دقیقه ۵۱: ضربه سر آبشک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷( گل اول استقلال) با پاس در عمق فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان در موقعیت مناسب قرار گرفت و با ضربه پای چپ گل اول استقلال را به ارمغان آورد.

دقیقه ۷۲: (گل اول ذوب آهن) کرنر ارسالی بازیکنان ذوب‌آهن با تاثیرگذاری نژاد مهدی به دانیال اسماعیلی‌فر تازه وارد رسید و این بازیکن با ضربه تمام کننده دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۹۰ (گل دوم استقلال) فرشید اسماعیلی با حرکت انفرادی خود در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فنی و زمینی استقلال را به گل دوم رساند.

دقیقه ۹۲: ( گل دوم ذوب آهن) باز هم ذوب آهن روی شروع مجدد صاحب موقعیت شد و امیر ارسلان مطهری پشت مدافعان به توپ رسید و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی