Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  گفت:تشکیل گشت بازرسی با مشارکت دستگاه‌های ذیربط جهت بازدید از پایانه‌های مسافربری استان، آمادگی همه ارگان‌های خدمات رسانی جاده‌ای در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و تکریم آنها، شیفت بندی اعضا و همکاران ستادی و شهرستانی در طول ایام اربعین، هماهنگی جهت ممنوعیت و محدودیت تردد ناوگان سنگین همچنین حامل مواد خطرناک در طول اجرای طرح در سطح محور‌های مواصلاتی استان و هماهنگی با سازمان متبوع در خصوص تأمین ناوگان مورد نیاز طرح از جمله اقدامات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 فریبرز کرمی گفت:رعایت نرخ مصوب و ممانعت از افزایش غیرقانونی نرخ جابه‌جایی مسافر، بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های طول مسیر و تجهیز و آماده به کار کردن آن‌ها قبل از آغاز سفر‌های اربعین، پیگیری تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل زائرین و پیش‌بینی اتخاذ تصمیمات تشویقی مانند توزیع لاستیک و روغن ناوگان فعال در امر جابجایی زائران را از دیگر اقدامات انجام شده است.

او در ادامه افزود: کشیک شبانه روزی و استقرار همکاران در پایانه‌های استان، بازدید مستمر از محور‌های مواصلاتی و مراکز خدمات رسان در سطح استان، نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری در زمینه رعایت قوانین حمل و نقلی تاکید بر آماده به کار بودن دفاتر شرکت‌های مستقر در پایانه شهید کاویانی به صورت ۲۴ ساعته جهت ارائه خدمات و در صورت لزوم اسکان مسافران و زائران در طول اجرای طرح بوده است.

️کرمی گفت: ممنوعیت تمامی سرویس‌های در بستی در طول اجرای طرح، انجام هماهنگی لازم و برگزاری این نشست با اعضای کمیته حمل و نقل شامل پلیس راه، شهرداری و دیگر ارگانها، همکاری مستمر با اعضای کمیته حمل و نقل و سایر کمیته‌ها از جمله کمیته بازرسی، بهداشت و اسکان به منظور اجرای هر چه بهتر اربعین حسینی، برگزاری نشست و جلسات مشترک با انجمن‌های صنفی و اقدام به برنامه ریزی به منظور هماهنگی بیشتر جهت اعزام و بازگرداندن زائرین اربعین حسینی، برگزاری جلسات توجیهی با مدیران شرکت‌ها و موسسات و انجام هماهنگی لازم صورت گرفته است.

انتهای  پیام/ز

 

ممنوعیت تمامی سرویس‌های در بستی در طول اجرای طرح اربعین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد