Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@02:31:04 GMT

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۴ مهر ۹۸ + جدول

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۳۸۳۰

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۴ مهر ۹۸ + جدول

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس معاملات انجام شده امروز (۴مهر ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز باکاهش میانگین  ۷۰۰ هزار  تومانی همراه است و فقط ۲ خودرو با افزایش  متوسط یک میلیون  تومانی خریدو فروش شدند.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سایپا ۱۱۱ و رانا ال ایکس با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی به ترتیب به قیمت ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۷۴ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سمند ال ایکس ۷۲ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ حدود ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو ۱۶۳ میلیون تومان و پژو صندوقدار ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر کاهش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی در هر ۴ خودرو است.

تندر پلاس اتوماتیک، سایپا ۱۳۲ و دنا با کاهش یک میلیون تومانی  به ترتیب به مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان، ۴۳ میلیون تومان و ۱۰۲ میلیون تومان در بازار به فروش رسیدند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شدند که این اعداد بیانگر کاهش ۳۰۰ هزار تومانی  است، همچنین تیبا با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

پژو جی ال ایکس ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۸۹ میلیون تومان، ساینا ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ حدود ۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۴ میلیون تومان، رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۲۶ میلیون تومان، رنو تندر ۹۰ حدود  ۱۱۸ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز معامله شدند.

سراتو و رنو ساندرو اتوماتیک با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب با قیمت ۲۸۴ میلیون تومان و ۱۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد خودرو به فروش رسیدند.

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار

به گزارش جام جم آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه شنبه ۱۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۵۰۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۴۸ هزار تومان کاهش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۸ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۱۶ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شاهین صفر و دست‌دوم هم‌قیمت شدند! + جدول قیمت