Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت: جسد یک مرد ۳۲ ساله ساکن اهواز که با هدف سرقت کابل برق فشار قوی وارد این شهرستان شده بود عصر پنجشنبه در ورودی شهرستان هفتکل کشف شد .

سرهنگ علی تقدسی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مرگ یک جوان ۳۲ ساله در این شهرستان اظهار داشت : مقتول ۳۱ شهریور ماه سال جاری بدون اطلاع خانواده با هدف سرقت کابل برق فشار قوی از منزل خارج شده و به سمت شهرستان هفتکل آمده است که در محل مرگ وی نیز ابزار آلات مخصوص قطع کابل برق یافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وی به قصد بریدن کابل برق از پایه فشار قوی بالا رفته که پس از برق گرفتگی به پایین سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل ادامه داد: خانواده مقتول نیز در تاریخ یکم مهرماه، مفقود شدن این فرد را به نیروی انتظامی کلانشهر اهواز اطلاع داده بودند.

وی تصریح کرد : با کارشناسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سارق فوت شده به مواد مخدر نیز اعتیاد داشته و عضو باندهای سرقت کابل برق بوده است .

سرهنگ تقدسی گفت : پس از کشف جسد و اطلاع به نیروی انتظامی، ماموران ما به سرعت در محل حاضر شده و اقدامات لازم جهت تحویل جسد به پلیس آگاهی انجام شده است.

شهرستان هفتکل در شرق استان خوزستان واقع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود