Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری پنجشنبه شب در همایش پیش کسوتان، رزمندگان و بسیجیان گناباد افزود: استکبار جهانی و کشورها و ایادی سرسپرده آنها در مقابل کشور ما سیاستهای منافقانه در پیش گرفته اند و باید با غرور شهدا و نگاه رزمندگی به آنها نگریست و هر گونه نگاه امیدوارانه و تمایل قلبی به دوستی با آنها انحراف است و افرادی که همواره دم از این ارتباط می زنند، وابستگی هایی در خارج کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مهمترین راه سعادت و سربلندی ما ادامه راه شهدا و رزمندگان و ایثارگران است و کشور و نظام جمهوری اسلامی امروز به برکت خون شهدا در اوج افتخار قرار گرفته و باید قدردان این سربلندی باشیم و مذاکره موجب سربلندی نظام نمی شود.

وی مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ و استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی و اعتلای دین مبین اسلام ذکر  کرد و گفت: به برکت این دفاع هشت ساله توان دفاعی نیروهای مسلح شکل گرفته و افزایش یافت و به تعبیر امام خمینی (ره) جنگ تحمیلی مانند دانشگاه انسان ساز بود و در جنگ تحمیلی بستر تولید فرهنگ و تجربه برای ارتقای توان و خودباوری دینی و ملی فراهم شد.

سردار نظری افزود: بنیانگذار فقید انقلاب با این تعبیر که جنگ ما با رژیم بعث عراق جنگ بین دو کشور نیست بلکه جنگ بین حق و باطل و اسلام و کفر جهانی است، دیدگاه معنوی مردم را نسبت به  دفاع از کشور ارتقا بخشیدند و رزمندگان و ایثارگران در این جنگ تحمیلی هشت ساله با هدایت و مدیریت الهی امام خمینی (ره) افتخارات بسیار در دفاع از سرحدات کشور مقابل دشمن متجاوز آفریدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی اظهار داشت: امروز هم جنگ تمام نشده بلکه با ابعاد جدید ادامه دارد و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی سرسپرده اش به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی هستند و دامنه جغرافیایی نبرد ما با آمریکا و دشمنان افزایش یافته است.

وی گفت: اگر در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح و ملت ایران در مقابل کشور عراق که از جانب کشورهای استکباری حمایت می شد، از کشور دفاع کردند، امروز نبرد با دشمنان اسلام به امت اسلامی ارتقا یافته و مسلمانان و حزب الله لبنان و حماس و سایر کشورهای اسلامی مانند یمن در برابر سیاستهای خصمانه استکبار جهانی و ایادی آنها ایستاده اند.

بیش از ۴۰ هزار نفر از جمعیت گناباد در قالب گردان های بسیج سازماندهی شده و فعالند.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مذاکره گناباد هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی