Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:08:28 GMT

آغاز کار فرهنگستان فوتبال مرکز کرمان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۴۰۹۲

آغاز کار فرهنگستان فوتبال مرکز کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، توسعه فوتبال پایه، مهمترین رکن برای قهرمانی پایدار است، در این راستا مدیریت باشگاه صنعت مس کرمان با همکاری هیئت فوتبال این استان برای رسیدن به این هدف و به منظور ارتقاء و توسعه فوتبال پایه شروع به اجرای طرح توسعه فوتبال پایه کرده است.

این طرح در قالب پایگاه استعدادیابی در مرحله اول در چهار شهرستان جیرفت، کهنوج، راور و نرماشیر اجرا خواهد شد و پس از آن در اکثر شهرستان هایی که سابقه ی مناسبی در فوتبال دارند، راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در رده های سنی ۱۱، ۱۲ و ۱۳ سال آغاز شده و پس از آن در رده های ۸، ۹ و ۱۰ سال نیز ادامه پیدا می کند.

هدف از اجرای این طرح شناسایی، پرورش استعدادهای ناب و بومی گرایی است تا در آینده جوابگو استان از نظر بازیکن باشد.

این کار زیر نظر کارگروهی که در باشگاه مس کرمان تشکیل شده است، با استاندارهای اصولی مانند مربی بومی و ... در هر کدام از شهرستان های مورد نظر انجام می شود، بدین منظورنیز هماهنگی های لازم صورت گرفته و کسانی که در این طرح  شرکت دارند، از قبل توجیه شده اند.

در مجموع باید گفت، چه از نظر سخت افزاری و چه نرم افزاری کار بسیار شکیل و جدیدی است که به منظور حمایت از فوتبال پایه صورت می گیرد.

انتهای پیام/ب

تأسیس فرهنگستان فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت