Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقچی روزنامه‌نگار اهل عربستان سعودی در مصاحبه با شبکه ان بی سی با تشکر از اصحاب رسانه برای پیگیری قتل همسرش گفت: عربستان سعودی به لطف پوشش رسانه های بین المللی تحت فشار گسترده قرار گرفت.

وی در ادامه با لحنی تاسف انگیز گفت: اما همه این تلاش ها رهبران جهان را ترغیب به تحریم عربستان نکرد، این بسیار ناراحت کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنگیز تاکید کرد: اگرچه اتحادیه اروپا و ایالات متحده در مقابل این قتل موضع گیری قاطعی نداشتند اما عربستان در این موضوع درس مهمی آموخت و آن این است که آنها نیز باید پاسخگو باشند.

اظهارات وی در حالی مطرح شد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به تازگی سکوت خود را شکست و برای اولین بار درباره نقش خویش در قتل خاشقچی صحبت کرد.

ولیعهد عربستان سعودی روز پنج شنبه به شبکه پی‌بی‌اس گفت که مسؤولیت کشته شدن جمال خاشقجی را می‌پذیرد زیرا این قتل زیر نظر او روی داده است.

ولیعهد عربستان سعودی به مجری شبکه پی بی اس گفت: این قتل (جمال جاشقجی) تحت نظارت من صورت پذیرفت. من تمامی مسؤولیت را می‌پذیرم زیر تحت نظارت من انجام گرفته است.

این اعتراف محمد بن سلمان در حالی صورت گرفته که عربستان سعودی ابتدا از اساس قتل جمال خاشقجی را انکار کرده و مدعی شده بود، این روزنامه‌نگار به سلامت از کنسولگری خارج شده است. در ادامه با فشارهای بین‌المللی این کشور اعلام کرد که این قتل از سوی نیروهای سرکش سعودی صورت گرفته است.

https://www.euronews.com/۲۰۱۹/۰۹/۲۶/jamal-khashoggi-s-fianc-e-demands-saudi-arabia-be-held-n۱۰۵۹۱۲۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمال خاشقجی عربستان سعودی محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!