Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دنی گومز بازیکن تیم فوتبال تنه‌ریف گفت: برای من یک افتخار بود که در اردوی پیش فصل کنار بازیکنان رئال مادرید حضور داشته باشم. تاریخ انتشار: 07:02 - 05 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۰۸۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دنی گومز مهاجم رئال مادرید که به صورت قرضی راهی تنه‌ریف شده در مورد شرایطش در این باشگاه گفت: وقتی از یک باشگاه کوچک به تیمی ملحق می‌شوید تغییر بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقعات در رئال مادرید خیلی بالا است، چون بازیکنان خوبی در آنجا هستند و مربی تمام تمرکزش به شما است که چگونه تمرین می‌کنید.

وی افزود: با زیدان این فرصت را داشتم تا به اردوی پیش فصل رئال مادرید ملحق شوم. او من را به لس آنجلس برد و با بهترین بازیکنان دنیا تمرین کردم که این برای من یک افتخار بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا اسپانیا زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس