Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ۹ آبان ماه با برگزاری دیدارهای هفته نخست آغاز می شود. برای حضور در این دوره رقابت ها تا به امروز ۱۵ تیم آمادگی خود را به مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند.

مهرام تهران، پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، توفارقان آذربایجان غربی، شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس، شیمیدر تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت مشهد، کوچین آمل، نیروی زمینی، رعدپدافند هوایی، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان و شهرداری قزوین ۱۵ تیمی هستند که متقاضی حضور در لیگ برتر شده اند اگرچه حضور تعدادی از آنها قطعی به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم ها تا ۱۶ مهرماه فرصت دارند تا با پرداخت ورودیه و ارائه مدارک لازم، حضور خود را قطعی کنند.

لزوم پرداخت ۳۰ درصد ورودیه برای حضور در لیگ

به گفته پیام سیفی زاده مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال، تمام تیم های متفاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر باید با پرداخت بخشی از ورودیه حضور خود در این رقابت ها را قطعی کنند. ورودیه مسابقات امسال ۹۵ میلیون تومان تعیین شده و برای آغاز فصل پرداخت حداقل ۳۰ درصد از آن لازم است.

سیفی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با لحاظ کردن مشکلات اقتصادی که تمام تیم ها با آن مواجه هستند، تاکیدی برای پرداخت کامل ورودیه پیش از آغاز مسابقات نداریم اما حداقل باید ۳۰ درصد آن به حساب فدراسیون واریز شود. این  موضوع در کنار ارائه مدارک لازم از جمله قرارداد بازیکنان و مربیان، شرط قرار گرفتن تیم ها در فهرست نهایی تیم های لیگ برتری است.

حضور صد درصدی ۱۲ تیم در لیگ برتر

وی ادامه داد: از میان تیم های متقاضی حضور در لیگ برتر، نیروی زمینی و رعدپدافند هوایی نیازی به پرداخت ورودیه ندارند. تیم های مهرام تهران، پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، توفارقان آذربایجان غربی، شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس، شیمیدر تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت مشهد و کوچین آمل هم ۳۰ درصد ورودیه تعیین شده را پرداخت کرده اند. بنابراین حضور این تیم ها در لیگ برتر قطعی است.

۱۶ مهر آخرین مهلت تعیین شده

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: ذوب آهن اصفهان، مس کرمان و شهرداری قزوین هم سه تیمی هستند که برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کرده اند اما از آنجا که هنوز ۳۰ درصد ورودیه خود را پرداخت نکرده اند، حضورشان را قطعی نمی دانیم. این تیم ها تا ۱۶ مهرماه فرصت دارند تا نسبت به این مهم اقدام کنند. در واقع این تاریخ آخرین زمان تعیین شده برای تیم ها است تا با پرداخت ورودیه و ارائه مدارک لازم حضور خود را نهایی کنند.

برگزاری دیدارهای لیگ برتر در یک گروه

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته لیگ برتر بسکتبال با حضور ۹ تیم برگزار شد. رقابت تیم های شرکت کننده در یک گروه آغاز شد و در نهایت اردیبهشت ماه امسال با قهرمانی نفت آبادان به پایان رسید. طبق برنامه کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال و با وجود افزایش تعداد تیم ها، فصل جدید لیگ برتر هم در یک گروه آغاز می شود.

سیفی زاده در این زمینه گفت: برنامه ای برای پیگیری دیدارها در دو گروه نداریم. لیگ امسال با توجه به شرایط فعلی تیم ها - به لحاظ اعلام آمادگی - حداقل با ۱۲ تیم برگزار می شود. این تیم ها در یک گروه دیدارهایشان را پیگیری می کنند. بعد از ۱۶ مهرماه و نهایی شدن تعداد تیم ها، قرعه کشی دیدارها را انجام می دهیم تا برنامه مسابقات در تمام هفته ها مشخص شود.

۱۸ اردیبهشت ۹۹ پایان لیگ برتر

به گفته مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، فصل جدید لیگ برتر حداکثر تا ۱۸ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4728298 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال مهرام تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان قهرمانی آسیا ورزشگاه آزادی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ در قسمتی از مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشته است، تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، 22 تیرماه هفته نخست لیگ برتر پیگیری خواهد شد و پس از شش هفته با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی و برپایی اردوهای آماده‌سازی، لیگ باشگاهی به تعطیلی کشیده می‌شود.

اصولی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون شروع فصل جدید لیگ برتر و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال گفت: «طبق برنامه‌ریزی که در  سازمان لیگ فوتسال انجام شده ، لیگ برتر امسال  از ۲۲تیرماه شروع می‌شود و بعد از 6 هفته رقابت، مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی اعزامی به جام جهانی متوقف خواهد شد. البته با توجه به برگزاری مسابقات کافا ممکن است تغییرات دیگری ایجاد شود که حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دسترنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. و خودم را مکلف به تقدیر و تشکر از همه باشگاهها در همه لیگ ها بخصوص لیگ برتر میدانم البته ناگفته نماند که روسای هیات های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد های فوتسال نقش بی بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیات های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم . ما کاملا درک می‌کنیم که تغییر در برگزاری لیگ برای باشگاه‌ها دشواری به همراه دارد اما قطعاً ارائه نمایش‌های باکیفیت تیم ملی در جام جهانی به ارتقای فوتسال ایران، ایجاد فرصت بیشتر برای لژیونر شدن بازیکنان و مربیان و ... کمک می‌کند. در یک جمله بایدعرض کنم ، موفقیت تیم ملی، موفقیت همه است.»

گفتنی است تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود و همچنین تیم مس سونگون ورزقان با پنج قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو جایگاه سومی، پُرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های مختلف برای حضور در فصل پیش رو آغاز شده ، شاهد یک رقابت جذاب باشیم.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید