Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه سی ان ای، امضاکنندگان این توافقنامه که شامل آفریقای جنوبی و کانادا نیز می شوند، طبق پیشنهاد سازمان خبرنگاران بدون مرز، می توانند اطلاعات مستقل، متنوع و قابل اعتماد را در اینترنت منتشر کنند.

ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در همین مورد گفت: پیدایش فضای دیجیتال، در حال تکان دادن دنیای اطلاعات است و از طرف دیگر می تواند خطراتی نیز ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک افزود: اطلاعات نادرست به صورت آنلاین، به ویژه در طول انتخابات، اعتماد به نهادهای دموکراتیک را تضعیف می کند.

براساس بیانیه سازمان خبرنگاران بدون مرز، در این توافقنامه بر  مسئولیت ارائه دهندگان اینترنت برای ترویج محتوای قابل اعتماد و کثرت گرایی به منظور پرهیز از هرج و مرج اطلاعاتی تأکید شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند فرانسه نیویورک اخبار جعلی مجمع عمومی سازمان ملل متحد نيويورك آفریقای جنوبی سازمان ملل کانادا انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • فیلم/نمونه طنزپرداز متعهد به روایت رهبر انقلاب
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند