Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@15:22:04 GMT

غار تاریخی منطقه قرعلیوند کوهدشت پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۴۸۰۹

غار تاریخی منطقه قرعلیوند کوهدشت پاکسازی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حمید طولابی گفت: به مناسبت  روز غار پاک، غار  تاریخی منطقه قرعلیوند این شهرستان به همت اهالی این روستا و دوست داران محیط زیست، از زباله پاکسازی گردید.

پاکسازی غار با هدف فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی

طولابی گفت: این برنامه در راستای فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه جهت حفظ از غارها  با شعار " غار پاک، آب پاک، اکوسیستم پایدار " برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت در پایان با تشکر از فعالین زیست محیطی این شهرستان، از اقدامات زیست محیطی موثر آن ها در جهت ترویج فرهنگ زیست محیطی و حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی ابراز خرسندی نمود.

46

کد خبر 1304105

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طبیعت محیط بان شکار محیط زیست دوستداران محیط زیست سازمان محیط زیست استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد

به گزارش قدس خراسان، مهدی یزدان اظهار کرد: پاکسازی منطقه چهلمیر همراه با پیاده روی با حضور دوستداران محیط زیست در راستای افزایش مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست و فرهنگ سازی برای حفاظت از انفال به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای اجرای پویش «مسیر سبز _ ایران پاک» برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری در پاکسازی تندوره بیان کرد: علاوه بر این افزون بر ۲۰۰ نفر از گروه‌های خود جوش مردمی در این زمینه همکاری کردند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این اقدام ارزشمند در هفته زمین پاک با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین»، به منظور حفظ طبیعت و پاکسازی محیط زیست به عنوان یک فرهنگ عمومی صورت گرفت.

یزدان جو گفت: در این ویژه برنامه محیط زیستی بخش قابل توجهی از مسیر دره چهلمیر که زیستگاه گونه‌های ارزشمندی همچون پلنگ، قوچ و میش، کل، بز و گربه سانان و پرندگان ارزشمند است، پیمایش و پس از پیاده روی سبک، پاکسازی و حجم زیادی از پلاستیک‌ها و زباله‌های رها شده در طبیعت و رودخانه چهلمیر جمع آوری و پاکسازی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی