Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:07:47 GMT

ورود نیروها و تجهیزات نظامی امارات به سواحل یمن

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۴۸۱۷

ورود نیروها و تجهیزات نظامی امارات به سواحل یمن

منابع آگاه از ورود بیش از ۱۰۰۰ نیروی مورد حمایت امارات به همراه تجهیزات به سواحل یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: سه کشتی اماراتی حامل بیش از ۱۰۰۰ سرباز از اریتره وارد سواحل یمن شد. این نیروها در پایگاه نظامی امارات در اریتره آموزش دیده اند.

به گفته منابع این نیروها فورا بعد از ورود به بندر المخا به جبهه‌های جنگ در استان تعز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امارات تجهیزات نظامی و سلاح‌های زیادی را نیز وارد یمن کرده است.

ورود نظامیان اماراتی به یمن همزمان با حملات گسترده ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن انجام شد. به گفته منابع ائتلاف سعودی بیش از ۲۰۰ حمله را انجام داد که به کشته شدن ده‌ها یمنی منجر شد.

امارات بعد از تقویت حضور نظامی خود در الحدیده بندر المخا را که دومین بندر بزرگ تجاری یمن است به یک بندر نظامی تبدیل کرده و مانع از نزدیک شدن شهروندان به آن می‌شود.

هدف امارات از ورود این نیروها و تجهیزات نظامی به المخا گسترش دایره نفوذ خود در تعز است. امارات همچنین برای پیشروی به سمت منطقه الدریهمی در شمال تلاش می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگیری در عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان‌های قسام پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان‌های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

بنابر اذعان منابع عبری که تصاویر این حمله را منتشر کرده اند، عملیات قسام دو مرحله‌ای بوده و طی آن شماری از نظامیان صهیونیست نیز کشته و زخمی شده اند. این منابع تاکنون به هلاکت پنج نظامی اذعان کرده اند.



از سوی دیگر، دفتر رسانه‌ای گردان‌های قسام به عملیات امروز با انتشار تصویری از سامانه راکتی «رجوم» واکنش نشان داد که مزین به آیه‌ای از قرآن کریم نیز شده است.

کد خبر 6097497 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق