Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه در یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: چکیده آرمان تمامی شهدا، ولایت فقیه است که اگر نگاهی در وصیت نامه تمامی شهدا بیاندازیم، جز تأکید بر پیروی از ولایت چیز دیگری دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که ولایت فقیه، نجات بخش انسان ها از سختی هاست اظهار داشت: شهدا برای تأمین رفاه و امنیت مردم، از همه هستی و جان خویش گذشتند و با گام برداشتن در مسیر قیام عاشورا، مردم را به سمت نور و روشنایی هدایت کردند.
وی تصریح کرد: گام برداشتن در مسیر حق و اطاعت از خداوند متعال، همان آمال و هدف شهداست لذا اگر میخواهیم در برابر طاغوت به پیروزی دست یافته و شرمنده شهدا نشویم، باید در مسیر شهدا حرکت نمائیم.
نقدی با بیان این که رژیم بعث در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره از حمایت های مادی کشورهای استکباری برخوردار بود اظهار داشت: عراق جنگ را با ۲ هزار و ۷۰۰ عراده تانک آغاز کرد ولی در حالی که یک هزار تانک خود را در طول دوران دفاع مقدس از دست داده بود، در پایان، جنگ را با ۵ هزار و ۴۰۰ عراده تانک به پایان رساند.
وی افزود: حمایت های مادی استکبار از عراق در حوزه هواپیمای جنگی نیز نمایان است به گونه ای که ۱۰۰فروند هواپیمای جنگی عراق در ابتدای جنگ، به ۶۰۰ فروند افزایش یافت و این در حالی است که در طول جنگ، یکصد هواپیمای عراق سرنگون شده بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: استکبار که در مقابله با ایران جز شکست، بهره دیگری نبرده، ۴۰ سال ایران را با تحریم مواجه کرد ولی در همین شرایط نیز ایران روز به روز پیشرفت کرد و کشورهای استکباری به عقب رانده شدند.
وی تأکید کرد: فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکار، امروز از مرزها فراتر رفته و مردم فلسطین، لبنان و یمن با تأسی از آن، در برابر دشمنان خود ایستاده اند که نمونه ای از آن را می توان در هدف قرار گرفتن پالایشگاه نفت عربستان توسط پهبادهای یمن مشاهده کرد.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای قرچک تقدیر به عمل آمد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدرضا نقدی قرچک هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!