Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایم، کیانو ریوز گفت آماده است تا نقش نئو را در «ماتریکس ۴» که فیلمنامه‌اش را خوانده و به نظرش بسیار جاه‌طلبانه است، ایفا کند.

کمپانی برادران وارنر در مرداد اعلام کرد که ساخت قسمت چهارم «ماتریکس» به صورت رسمی در دستور کار قرار گرفته و کمپانی با کارگردان قسمت‌های پیشین یعنی لانا واچوفسکی به عنوان کارگردان و هم نویسنده فیلمنامه این قسمت را می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این قسمت توسط واچوفسکی و آلکساندر همون و دیوید میچل نوشته می‌شود و گرچه کسی قصد ندارد ماجرای فیلم بعدی را افشا کند اما به نظر می‌رسد کیانو ریوز فیلمنامه را خوانده و در گفتگویی تلویزیونی این را اعلام کرده است.

ریوز گفته است: فیلمنامه همان طور که باید می‌بود بسیار جاه‌طلبانه است.

وی عنوان کرد که از نقش نئو بسیار هیجان‌زده است.

کری آن ماس همبازی ریوز نیز بار دیگر در نقش ترینیتی بازی می‌کند.

سه گانه اول را لانا و لیلی واچوفسکی به اتفاق نوشته و کارگردانی کرده بودند که با اقبال زیادی هم روبرو شده بود.

چندی پیش لیلی واچوفکسی بازگشت خود را در فیلم بعدی تکذیب کرد و گفت در حال ساخت سریالی با عنوان «کار در حال پیشرفت» برای شبکه شوتایم است و نمی‌تواند وقتی به «ماتریکس» اختصاص بدهد.

«ماتریکس ۴» اولین پروژه‌ سینمایی لانا پس از ساخت «صعود ژوپیتر» در سال ۲۰۱۵ است.

ریوز با «جان ویک» و ادامه‌هایش موفقیت زیادی در باکس آفیس کسب کرده و در چند سال اخیر به یکی از پدیده‌های فرهنگ پاپ در رسانه‌های اجتماعی بدل شده است.

کد خبر 4729945

منبع: مهر

کلیدواژه: کیانو ریوز فیلمنامه بازیگر سینما کمپانی برادران وارنر تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی فیلم کوتاه سینمای مستند موسیقی ایرانی عکاسی بازیگر تئاتر رادیو هفته دفاع مقدس نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل در شهر قدس و تیراندازی بی وقفه پلیس از فاصله نزدیک را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 848447 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترکیه اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟