Web Analytics Made Easy - Statcounter

غراوی با بیان اینکه کل اعتباری که به استان گلستان برای جبران خسارت زیرساخت های آسیب دیده از سیل ابلاغ شده است ۴۹۷ میلیارد تومان است، گفت: از این میزان ۲۴۹ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی و ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی به استان تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، «میرمحمد غراوی» شب گذشته (پنجشنبه 3 مهر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده استان گلستان با اشاره به اینکه 485 میلیارد تومان برآورد خسارت برای لایروبی بود که از این میزان 80 میلیارد تومان به ما ابلاغ شده اما فقط 60 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است، گفت: 2 هزار و 700 کیلومتر رودخانه استان گلستان، هر سه سال یک بار باید لایروبی شوند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاده و در حال حاضر لایروبی هزار و 100 کیلومتر از این رودخانه ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به اینکه پس از سیل با اینکه ابلاغ اعتباری به استان گلستان نشده بود دستگاه های استانی به ویژه شرکت آب منطقه ای با فراخوان پیمانکاران خود، عملیات لایروبی را در رودخانه های مهم از جمله گرگان رود را اغاز کردند، گفت: تاکنون حدود 170 کیلومتر رودخانه لایروبی شده است و نیاز به اعتبار تکمیلی داریم.

 

غراوی با اشاره به اینکه همه رودخانه های استان به علت اینکه شیب زمین کم است، گفت: سیلاب، گل و لای زیادی در رودخانه ها باقی گذاشته است نیاز به لایروبی فوری دارند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: کل اعتباری که به استان گلستان برای جبران خسارت زیرساخت ها ابلاغ شده است 497 میلیارد تومان است که از این میزان 249 میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی و 85 میلیارد تومان اعتبارات ملی به استان تخصیص داده شده است./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اربعین حسینی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع خبرگزاری شبستان هرمزگان رژه نیروهای مسلح کانون های مساجد غراوی خسارت سیل استان گلستان سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب