Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@22:49:15 GMT

یک مغازه در میدان حسن آباد دچار حریق شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۵۳۵۰

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۵:۴۰ صبح٬ نیروی ایستگاه ۱ مستقر در میدان حسن آباد به محل این حریق واقع در ضلع شمال شرقی میدان اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه توسط نگهبان ایستگاه آتش نشانی مشاهده و به نیروها اطلاع داده شده بود. محل آتش سوزی مغازه ای به وسعت حدود ۱۵ متر که دارای دو‌نیم طبقه نیز بود و قسمت بالایی این مغازه نیز انباری بوسعت حدود ۵۰ متر مملو از کالا وجود داشت که قسمت همکف آن کاملا شعله ور و آتش به بخش هایی از نیم طبقه بالایی نیز سرایت کرده بود و در حال گسترش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دود زیادی هم از مغازه متصاعد می شد که نیروها در مغازه را باز کرده و مشغول عملیات شدند و به سرعت آتش را خاموش کرده و از سرایت به بخش های بالایی و مغازه های اطراف جلوگیری کردند. خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت. 

به گفته ملکی نیروهای آتش نشانی درحال لکه گیری هستند و تا دقایق دیگر به ایستگاه مراجعت‌ می کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حریق جلال ملکی میدان حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی