Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عتباتی ضمن اشاره به ارائه گزارش اقدامات حمایتی دستگاه قضایی اردبیل از واحد‌های تولیدی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، از بررسی پرونده ۲۶ واحد تولیدی، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در شش ماه اخیر خبر داد. تاریخ انتشار: 10:46 - 05 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۶۸۸

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار  گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به حمایت از فعالیت‌های واحدهای تولیدی و حضور مستمر رئیس کل دادگستری استان اردبیل در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: در جلسه اخیر این شورا مطرح شد که در 6 ماهه اول سال 98، در راستای اجرایی و عملیاتی کردن سیاست‌های رئیس قوه قضاییه مبنی بر حمایت ملموس و واقعی از فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری سالم، کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری کل استان هشت جلسه برگزار کرده است و در این جلسات، پرونده 26 واحد تولیدی، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری اردبیل ادامه داد: به تناسب موضوعات مطروحه، تصمیمات لازم اتخاذ گردید و مصوبات مناسبی در جهت رفع مشکلات و حمایت قضایی از واحدهای سرمایه‌گذاری به تصویب رسیده است.

وی در خصوص اقدامات عملی و مملوس قوه قضاییه در بحث حمایت از تولید خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و اعلام درباره بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر نحوه احضار اشخاص حقوقی و مدیران عامل کارخانجات و واحدهای تولیدی به بخش خصوصی صورت گرفته است. عنوان شد که در گذشته حضور مدیران عامل کارخانجات و تولیدی‌ها در موضوعات حوادث کار، موجب وقفه در فعالیت واحدهای تولیدی به وجود می‌آمد که با بخشنامه رئیس قوه قضاییه، این موضوع برطرف شده است و این بحث را در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی، خطاب به بخش خصوصی اعلام کردیم.

عتباتی افزود: با توجه به این نکته که استان اردبیل، یکی از قطب‌های مهم در صنعت کشاورزی است، لازم است که در موضوع تعیین الگوی کشت و خرید تضمینی محصولات کشاورزی، برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گیرد. 

رئیس کل دادگستری اردبیل افزود: اعلام شد که در بخش ارائه الگوی کشت و نظارت بر فعالیت‌های کشاورزی و خرید محصولات، حتما باید کارشناسی و برنامه ریزی صورت گیرد در غیر اینصورت در بحث تضییع منابع آب، منابع خاک و حقوق عامه پیگیری و در صورت لزوم تعقیب قضایی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری اردبیل عتباتی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد