Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر ملکی از کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: طی یک الی دو هفته اخیر، قیمت گوشت گوسفندی در هر کیلوگرم، بین ۴ تا ۵ هزارتومان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان، بین ۹۸ تا ۱۰۰ هزارتومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه در حال حاضر نه تنها با کمبود دام زنده در بازار مواجه نیستیم؛ بلکه مازاد هم داریم، افزود: قبلا دام را به شیوه های مختلف و غیرقانونی از کشور خارج می کردند که این مساله، به شدت کنترل و مدیریت شده است؛ ضمن اینکه مجوز صادرات نیز داده نمی شود؛ بنابراین کمبودی در این حوزه نداریم.

ملکی گفت: اگر شرایط به همین شکل ادامه یابد، مشکلات سال قبل را در حوزه کمبود دام، گوشت قرمز و گرانی این کالا نخواهیم داشت.

وی درباره اینکه آیا پیش بینی کاهش قیمت برای هفته های آینده را دارید؟، افزود: این احتمال وجود دارد؛ چراکه در حال حاضر عرضه بیشتر از تقاضا است.

ملکی درباره اینکه آیا برای اربعین مشکلی در این زمینه نداریم، گفت: در اربعین مصرف دام به اندازه دهه اول محرم و عید قربان نیست و باتوجه به وضعیت فعلی بازار، پیش بینی می کنیم برای اربعین مشکلی وجود نداشته باشد و شرایط مطلوبی داشته باشیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت گوشت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟

اکبر یاوری از کاهش قیمت پیاز در روز‌های آتی در بازار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان اجازه برداشت پیاز چند روزی به کشاورزان داده نشد، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که قیمت پیاز افزایشی شود.

وی افزود: اما در حال حاضر قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیاز‌های شهرستان‌های دیگر قیمت‌ها باز هم کاهشی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت عمده فروشی پیاز دزفول در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز جیرفت نیز ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز به تهران وارد می‌شود. مصرف تهران نیز حدود ۲۵۰ تن است. این یعنی روزانه حدود ۱۰۰ تن نیز پیاز مازاد در تهران داریم.

گفتنی است، حدود دو هفته‌ای می‌شود که قیمت پیاز در برخی مناطق افزایش یافته و بعضا به کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان و در برخی مناطق تا ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند