Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:42:57 GMT

برگزاری آیین افتتاحیه هفته فیلم فنلاند فردا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۶۰۹۳

برگزاری آیین افتتاحیه هفته فیلم فنلاند فردا

آیین افتتاحیه هفته فیلم فنلاند با سخنرانی سفیر فنلاند، مدیرعامل سینمای هنر و تجربه، مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند، نمایش فیلم و اولین کارگاه تولید فیلم مشترک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه سینمایی هنروتجربه، مراسم افتتاحیه هفته فیلم فنلاند روز شنبه ۶ مهرماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار و پیش از آغاز رسمی این مراسم پوستر هفته فیلم فنلاند توسط حاضران امضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین افتتاحیه هفته فیلم فنلاند با سرود ملی فنلاند و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز می‌شود و پس از معرفی برنامه هفته فیلم فنلاند توسط مجری مراسم، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند سخنرانی خواهد کرد.

در ادامه و پس از پخش تیزر فیلم‌های هفته فیلم فنلاند، کیو نوروانتو سفیر فنلاند و جعفرصانعی مقدم مدیرعامل موسسه سینمایی هنروتجربه سخنرانی خواهند داشت. 

در پایان این مراسم، فیلم فنلاندی «شمشیرباز» به کارگردانی کلاس هارو و تهیه‌کنندگی کارل آهو به نمایش در می‌آید و پس از آن کارگاه فیلمسازی با موضوع «درباره فیلم - تولید فیلم مشترک» با حضور کتایون شهابی تهیه‌کننده و پخش‌کننده بین‌المللی سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی برگزار می‌شود. 

هفته فیلم فنلاند به همت موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان و بنیاد فیلم فنلاند از ۶ تا ۱۲ مهرماه همزمان در خانه هنرمندان ایران در تهران، پردیس سیتی سنتر اصفهان و پردیس هویزه مشهد برگزار می‌شود.

استفاده از برنامه‌ای این هفته فیلم برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته فیلم فنلاند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است