Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@04:45:58 GMT

آتش باز به جان میدان حسن‌آباد پایتخت افتاد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۶۴۲۹

آتش باز به جان میدان حسن‌آباد پایتخت افتاد

تین نیوز

پس از حدود ۲ ماه بار دیگر میدان تاریخی و ثبت ملی حسن‌آباد پایتخت دچار آتش سوزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، این آتش سوزی داخل مغازه ای طی بامداد روز جمعه رخ داده و آتش نشانی اعلام کرده به محض مشاهده دود، مغازه را باز و آن را اطفا کرده است.

آتش سوزی اواخر تیرماه امسال نیز داخل مغازه ابزار و یراق رخ داد که خسارت زیادی به بناهای تاریخی این میدان وارد کرد و ۲ گنبد آن نیز تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره توضیح داد:ا آتش سوزی ساعت ۵:۴۰ صبح امروز در ضلع شمال شرقی میدان حسن آباد روی داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محل آتش سوزی مغازه‌ای به وسعت حدود ۱۵ متر دارای ۲ و نیم طبقه بود که در قسمت بالایی آن نیز انباری به وسعت حدود ۵۰ متر مملو از کالا وجود داشت.

وی ادامه داد: آتش در قسمت همکف کاملا شعله‌ور و به بخش هایی از نیم طبقه بالایی نیز سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی از داخل مغازه به بیرون متصاعد می‌شد گفت: آتش نشانان در مغازه را باز کردند ،مشغول عملیات شدند و  پس از دقایقی موفق شدند آتش را خاموش کنند.

به گفته وی اطفای این آتش بدون مصدومیت به پایان رسید.

وی  بیان کرد: کارشناسان آتش نشانی در حال  بررسی علت وقوع این آتش  سوزی  هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی میدان حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، بخشی از برلین پایتخت آلمان به دلیل آتش سوزی در یک کارخانه زیر دود سمی پوشیده شده است و شهروندان هشدارهای اضطراری دریافت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی، ساکنان برلین و اطراف آن هشدار اضطراری را از مقامات مربوطه دریافت کردند که به صورت سیگنال صوتی روی تلفن های هوشمند آنها ارسال شد.

در این پیام که در پایگاه خبری اداره دفاع مدنی برلین منتشر شده، آمده است: تجزیه و تحلیل شرایط جوی و جهت وزش بادهای مربوطه نشان می دهد که ابرهای گاز دود از محل آتش سوزی به سمت شمال حرکت خواهند کرد حتی اگر هیچ ابری از دود قابل مشاهده نباشد.

این اداره همچنین نقشه ای را منتشر کرد که نشان دهنده گسترش مورد انتظار دود بود که کل قسمت غربی شهر برلین در آن با رنگ قرمز مشخص شده بود و به ساکنان توصیه می شد از نزدیک شدن به این منطقه اجتناب کنند، پنجره ها و درها را ببندند و سیستم های گرمایشی و تهویه را خاموش کنند.

آتش نشانان برلین نیز عکس هایی از کارخانه "دیل" منتشر می کنند که در منطقه لایشترفلده در حال آتش گرفتن است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که آتش سوزی در کارگاهی در یک کارخانه معدنی رخ داده است که در آن مواد شیمیایی خطرناک در ساختمان وجود داشته و تلاش برای خاموش کردن آتش از بیرون در حال انجام است.

روزنامه محلی B.Z هم گزارش داد که آتش‌سوزی در کارخانه شرکت دفاعی Diehl که قطعات سیستم دفاع هوایی IRIS-T را در برلین تولید می کند، رخ داده است.

کد خبر 6095841

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان