Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون گلف گفت: به جز نفرات برتر در استعدادهای برتر سایر نفرات می‌توانند در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در تبریز شرکت کنند. ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

مهرداد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات گلف برترین‌های آسیا اظهار داشت: کار دو نماینده کشورمان امروز در مسابقات AAC به پایان رسید و حسن کریمیان، کاپیتان تیم ملی  با 166 و   علی خزانبیک، لژیونر گلف کشورمان  با 167 امتیاز از صعود به دور مرحله نهایی باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: مسابقات با حضور 120 نفر از برترین‌های آسیا از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. حسن کریمیان در این دوره از نظر امتیاز بهتر از دیگر نماینده کشورمان ظاهر شد. این نشان می‌دهد اگرچه زیرساخت های ضعیفی در کشور داریم و امکانات سخت افزاری مناسبی نداریم اما استعدادهای خوبی را داریم. خزانبیک در کالجی در آمریکا تحصیل و مقیم آلمان است که 70 زمین رسمی گلف دارد اما کریمیان،کاپیتان کشورمان امتیاز بهتری کسب کرد که حاکی از پتانسیل و استعداد بالای گلف در داخل کشور است.

دبیر فدراسیون گلف تاکید کرد: ما باید زیرساخت ها را توسعه دهیم و از نفرات متخصص در بدنه فنی و اجرایی استفاده کنیم که این افراد علاوه بر آشنانی با زیر و خم گلف، آسیب‌شناسی کنند و بتوانند کمک کنند تا سطح فنی گلف را بالا ببریم.

وی در خصوص استقبال استان‌ها از مسابقات قهرمانی مینی گلف در تبریز یادآور شد: 17 استان برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند هر استان می‌تواند 4 شرکت کننده زن و 4 مرد به همراه دو سرپرست معرفی کند که با احتساب نفرات مهمان پیش بینی حضور 200 نفر را در تبریز داریم.

دبیر فدراسیون گلف، یادآور شد: این مسابقات در رده سنی آزاد برگزار می‌شود. در فدراسیون جهانی مسابقات دو رده زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار می‌شود اما چون امسال مسابقات مینی گلف استعدادهای برتر را در رده سنی زیر 18 سال داشتیم، ترجیح دادیم این مسابقات در رده سنی آزاد باشد تا نفرات و چهره‌های جدیدی را شناسایی و جذب کنیم.

وی در خصوص شرایط حضور استعدادهای برتر  مینی گلف در مسابقات قهرمانی کشور کفت: بر اساس پروتکل‌های برگزاری مسابقات قائدتا افرادی که در مسابقات استعدادهای برتر شرکت کردند، نمی‌توانند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند و دسته بندی‌ها نباید تداخل داشته باشد اما از آنجا که تلاش داریم فرصت های زیادی را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم به جز نفراتی که در مسابقات استعدادهای برتر مقام کسب کردند، سایر نفرات احتمالا فرصت حضور در قهرمانی کشور را دارند تا شانس خود را محک بزنند. برای نفرات نخست در  برترین‌های استعدادی کشور برنامه‌های ویژه داریم که اواخر آذر اعلام‌خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده سنی  18 تا 55 در این هفته برگزار می‌شود. این رده سنی شاکله تیم ملی هستند و شرکت کنندگان زیادی دارد و برای ما اهمیت زیادی دارد تا افراد را شناسایی کنیم.

صحبت‌های پدر شهید مدافع حرم درخصوص جام گلف ایثار و فرزند ورزشکارشکلانتری: می‌خواهیم گلف و مینی‌گلف را همگانی کنیم/ گلف تنها رشته‌ای که داور ندارد و اخلاق در آن حاکم است



لنتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟