Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا احمدی نیک، گفت: اکنون نوبت اقدام قاطعانه تر در برابر بدعهدی های دشمنان و رفع مشکلات کشور است چرا که معلوم شد هیچ تفاوتی بین آمریکا و اروپا وجود ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام « رضا احمدی نیک » امروز (۵ مهر) در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به نیویورک که فرصت خوبی برای رایزنی و دیپلماسی است، گفت: شاید یکی از پررنگ ترین حواشی اجلاس هفتاد و چهارم، ترافیک و حضور گاه و بی گاه، متراکم و دیدار سران اروپا با رئیس جمهوری ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آسمینون، ادامه داد: سران اروپا از یک سو تهدید و تحریم و از سوی دیگر گدایی مذاکره و التماس هستند که رئیس جمهوری ما با رئیس جمهور آمریکا مذاکره کند که در این راستا چند نکته مهم وجود دارد.
وی، به این نکات اشاره کرد و افزود: نکته اول این که تراکم و ترافیک تقاضای مذاکره اروپایی ها با ایران ثمره مقاومت جانانه ملت انقلابی ایران و افدامات غرور آفرین نیروهای مسلح با هدایت رهبری حکیم انقلاب اسلامی و همراهی مسئولان در این ماه ها بود و در واقع استقبال از ملاقات با رئیس جمهوری ما اقتدار و نفوذ منطقه ای و جهانی برآمده از انسجام ملی و بازدارندگی فعال و گفتمان افتخار آمیز مقاومت است.

حجت الاسلام احمدی نیک، اظهار داشت: نکته دوم این که اروپا نیز دشمن بد عهد است و هدف آن ها از ترفند مذاکره، تحمیل خواسته های خود و اثبات تاثیر گذاری فشار حداکثری است و نکته دیگر سخنرانی عزتمندانه رئیس جمهوری ما در سازمان ملل بود که کلیات سخنرانی آقای روحانی منطبق با سیاست های کلان نظام اسلامی و رهنمودهای رهبری بود که جا دارد از رئیس جمهوری محترم تشکر کنیم.
 امام جمعه آسمینون، بیان داشت: اکنون نوبت اقدام قاطعانه تر در برابر بدعهدی های دشمنان و رفع مشکلات کشور است چرا که معلوم شد هیچ تفاوتی بین آمریکا و اروپا وجود ندارد و مسئولان محترم تلاش کنند تا برای برون رفت از مشکلات از تمام ظرفیت های بیکران داخلی و نیروهای بی بدیل انسانی به خصوص جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و اقتصادی استفاده کنند.
وی، در تبین سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، عنوان داشت: محور اول سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با درس های دوران دفاع مقدس بود که درس اول آن توکل بر خداوند متعال بود و وظیفه مهم امروز ما روحیه اعتماد به خدا و توکل بر او برای ما بسیار ضروری است و نباید در مشکلات دچار دستپاچگی و درماندگی شویم بلکه با اعتماد به فضل و وعده اللهی فکر کرده، سخن بگوییم و عمل کنیم.
 حجت الاسلام احمدی نیک، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت شاخصه دیگر دوران طلایی دفاع مقدس بود دشمن تمام توان خود را به کار بُرد که کشور انقلابی و نوپا از شعار ما می توانیم عقب نشینی کند اما پیوند امام و امت دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشت.
خطیب جمعه آسمینون، تصریح کرد: در شرایط کنونی که کشور انقلابی ما پرچمدار جبهه مقاومت جهانی است و دشمن درصدد است با تغییر در باورها، ادارک و فهم مسئولان و مردم در محاسبات آنان تاثیر گذاشته و ما را به تغییر رفتار در مواجهه با استکبار وادار کند.
وی، افزود: شاخصه سوم دوران دفاع مقدس تکیه بر نیروهای جوان و حضور آنان در در منصب های فرماندهی میدان و ستاد بود درس چهارم نیز عزم و اراده ملی که در دوران دفاع مقدس کارساز بود و امروز نیز برای مقابله با توطئه های دشمن کارساز و راه گشاست.
حجت الاسلام احمدی نیک، با اشاره به محور دوم سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مواجهه ایران اسلامی با جبهه استکبار، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور، ما شرایط بی نظیر اقتدار داخلی، منطقه ای و جهانی داریم تلاش تمام دشمنان این است که ایران اسلامی از آرمان های خود کوتاه بیاید.
 امام جمعه آسمینون، ادامه داد: در این خصوص چند نکته وجود دارد اول این‌که در قضیه برجام ما به تمام تعهدات خود کاملا عمل کردیم این آمریکا بود که بدعهدی کرد و از آن خارج شد بنابراین مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی معنا ندارد و در مرحله دوم اروپا نیز تفاوت اصولی با آمریکا ندارد با چهره میانجی گرانه وارد می شود اما حقیقت این است که اروپا طرفدار دشمنی با ماست و فقط وعده های پوچ می دهد.
وی، در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین راه تعامل و مذاکره با تمامی کشورها به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا باز است اما ما به اروپا نیز هرگز اعتماد نمی کنیم.
حجت الاسلام احمدی نیک، در پایان در خصوص نیروهای که در پالایشگاه جذب شده اند بیان داشت: بنا بر اعلام قریب به هفتاد درصد نیروها از شهرستان منوجان و بیشتر آن ها از نودژ هستند و در خصوص مرکز درمانی نودژ نیز یادآور می شویم که مسئولین، این خواسته به حق مردم را جامه عمل بپوشند و آن را توسعه دهند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع خبرگزاری شبستان سبک زندگی اسلامی هرمزگان رژه نیروهای مسلح استان بوشهر خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن

به گزارش قدس آنلاین،  یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ گفت که چندین جاسوس وابسته به یک یگان اطلاعاتی با عنوان یگان ۴۰۰ به ریاست عمار عفاش جاسوس تحت پیگرد دستگیر شده‌اند.

ماموریت جاسوس‌ها، جمع آوری اطلاعات و شناسایی مواضع متعلق به نیروهای مسلح یمن در ساحل غربی جمهوری یمن و دادن این اطلاعات به آمریکا و  اسرائیل به عنوان دشمنان یمن بوده است.

جاسوس‌های یگان ۴۰۰ اقدام به شناسایی و جمع آوری اطلاعات از اماکن شلیک موشک و پهپادی می‌کردند که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

افراد  دستگیر شده به شناسایی مواضع شلیک موشک و پهپاد و مواضع قایقهای نیروهای مسلح و انتقال اطلاعات مورد نظر به اربابان خود می‌کردند.

مزدوران یگان ۴۰۰ با اطلاعاتی که به دشمنان آمریکایی و  انگلیسی دادند، باعث شهید و زخمی شدن شماری از مردم و وارد آمدن خسارتهای مادی شدند.

ماموریت ترور نیروهای مسلح و امنیتی و از کار انداختن تجهیزات و ادوات نیروهای مسلح یمن به این جاسوس‌ها واگذار شده بود.

دستگاههای امنیتی از هیچ تلاشی برای ایمن سازی جبهه داخلی و استحکام آن در برابر تلاشهای دشمنان آمریکایی و اسرائیلی برای رخنه به جامعه دریغ نخواهند کرد.

منبع امنیتی خاطر نشان کرد درباره خطر همکاری با دستگاههای اطلاعاتی دشمن که مجازات آن تا حد  اعدام می رسد، هشدار می دهیم.

رسانه های امنیتی امروز ساعت ۱۵(به وقت محلی) گوشه هایی از اعترافات جاسوسان دستگیر شده و اسامی برخی از سرکردگان یگان موسوم به یگان ۴۰۰ را در رسانه های ملی پخش خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد