Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ فیفا درباره محاسبه نکردن آرای سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال مصر در مراسم برتری‌ها توضیح داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، محمد صلاح بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مصر به شمار می آید. او در این مدت حضورش در لیورپول عملکرد درخشانی از خود نشان داده و به محبوبیت بالایی هم دست پیدا کرده است. صلاح در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ در ترکیب نهایی قرار نگرفت که این باتوجه به درخشش او تعجب بسیاری را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیفا در واکنش به حذف آرای سرمربی و کاپیتان مصر گفت: امضایی که پای برگه رأی‌گیری مدنظر بوده، امضای معتبری نبوده و نام این امضا با حروف بزرگ نوشته شده بود. به همین خاطر دو بار با فدراسیون فوتبال مصر مکاتبه کردیم تا مشکلات را رفع کنیم و همچنین دبیر کل فدراسیون نیز باید این برگه رای را امضا کند که این امر واجب است ولی مصری‌ها این کار را انجام ندادند.
ویرجیل فان دایک هم تیمی صلاح در این مراسم نیز بعد از لیونل مسی در رده دوم قرار گرفت و کریستیانو رونالدو عنوان سومین بازیکن برتر سال را به خود اختصاص داد. فان دایک، یکی از نامزدهای اصلی برای کسب جایزه The Best پنج امتیاز را به مسی داد. صلاح و مانه به ترتیب سه امتیاز و یک امتیاز به دست آوردند. برچسب ها: فیفا ، کاپیتان مصر

منبع: خرداد

کلیدواژه: فیفا کاپیتان مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز