Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

منصور حاجی سرپرست، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، درباره ساماندهی کودکان کار خیابانی که تبعه افغانستان و پاکستان هستند، گفت: ساماندهی کودکان کار خیابانی توسط دستگاه‌های ذیربط اجرایی شده است و تاکنون ۳۰۰ نفر از این کودکان جمع‌آوری شدند که بیش از ۸۵ درصد آنها اتباع خارجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزلرش فارس وی ادامه داد: در راستای ساماندهی این کودکان آن دسته از کودکانی که پدر و مادرشان مشخص است و به صورت مجاز در کشور حضور دارند از والدین آنها دعوت می‌شود و با عقد تعهد به زندگی خود در کشور ادامه می‌دهند ولی آن دسته از افرادی که اتباع غیرمجاز هستند پس از دستگیری بلافاصله از کشور ترد خواهند شد.

حاجی ادامه داد: اگر فرزندان اتباع مجاز پس از تعهد مجدداً فرزندشان به عنوان کودک کار جمع‌آوری شود کل خانواده از کشور ترد می‌شوند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای اعزام اتباع خارجی از جمله کشور افغانستان و عراق به سفر اربعین دارید، گفت: در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شده است و اتباع افغانستانی باید به دفاتر کفالت و اتباع عراقی نیز باید به اداره کل اتباع مراجعه کنند که از شنبه ششم مهر ماه نحوه ثبت‌نام آنها و دریافت روادید در مکان‌های اعلام شده آغاز می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اتباع بیگانه اربعین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان

جهان‌بخش یوسفی، اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاورد‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، ولی افزایش تردد به داخل کشور از کشور‌های همسایه نشان‌دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

 وی گفت: عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیرگرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم الی سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور به انجام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت لغایت یکم خردادماه اجرا خواهد شد.

یوسفی افزود: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ باهدف ریشه‌کن‌کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم