Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:53:41 GMT

آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس در شیراز

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۷۱۷۱

آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از بامداد امروز جمعه پنجم مهر و در پاسداشت هفته دفاع مقدس، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، با حضور گردان‌های بیت المقدس ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز، در شرق این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز در جمع گردان‌های شرکت کننده در این رزمایش گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس برای مردم ایران یادآور پایمردی­ها، دلاوری‌ها و ایثارگری­های رزمندگان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروانی با تاکید بر اینکه ابعاد دینی و ایمانی نقطه طلائی حماسه هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: ریشه­های سلحشوری، مقاومت، ایستادگی و مبارزه همه جانبه با دشمنان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی در اعتقادات دینی ومذهبی قوی رزمندگان نهفته بود.

او گفت: با اعتقادات وارزش‌های دینی هر کار وعمل نشدنی در دنیا شدنی خواهد شد که این مهم را توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان به منصه ظهور برسانیم.

خسروانی به جنگ اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: دشمنان به خاطر اینکه در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف خود برسند در ابعاد اقتصادی وارد جنگ با ایران شدند و با اعمال تحریم­های مختلف فشار‌هایی بر مردم و انقلاب اسلامی مردم آورده­اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز افزود: ملت ایران در این شرایط سخت اقتصادی می­تواند همچون دوران مقدس با ایمان و اعتقاد قوی، که همان روح قدرت است در جبهه ­های فرهنگی و اقتصادی پیروز شوند.

خسروانی با اشاره به توانمدی­های نظامی ایران؛ اضافه کرد: ما توانستیم در صنایع و تجهیزات نظامی به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی روز دنیا دست یابیم و در فاصله­های دور موشک­های نقطه زن را به هدف بزنیم که این مرهون همان روحیه جهادی و پایبندی به ارزش­های دفاع مقدس، شهید و شهادت است.

خسروانی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه حال برای مقابله با استکبار آماده هستند، خاطر نشان کرد: بسیجیان سپاه احمد بن موسی (ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس در شرق شیراز به استعداد پنج گردان برادر و یک گردان خواهر از امروز به مدت دو روز رزمایش الی بیت المقدس برگزار می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز همچنین گفت: برگزاری کلاس­های آموزشی، تمرین سناریو‌های رزمایش، کلاس­های توجیهی آموزشی، ستون کشی در شب، رزم شبانه، کمین و ضد کمین و اجرای آتش، رژه حماسی و صبحگاه اقتدار از جمله برنامه­های این رزمایش است.
انتهای پیام/م

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم