Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به حواشی و صحبت های مسئولین شهرستان ، شهردار ، نماینده مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر را خطاب قرار داد و گفت : همواره باید یادمان باشد که  ما در جمهوری اسلامی پرچم دار خدمت به مردم هستیم و آخرت در انتظارماست ، باید مردم را در نظر گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:از مسئولین بالادست درخواست پیگیری و تشخیص صحت این صحبت ها را داریم چرا که در جمهوری اسلامی حکامیت نباید به کسی اجازه ی زدن هر حرفی را بدهد .

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مواکب در مرز شلمچه مستقر شده و مسولین  در تلاش سهولت امور هستند افزود : از مدیران  استان ، ستادها و شهرستان های معین درخواست کمک و حضور پر رنگ تر داریم .

 حجت الاسلام محمد جواد عادل پور گفت:مشکل تردد خودروهای موکب داران را وزیر  و استاندار محترم  در دستور کار قرار دهند .او ادامه داد: کلنگ زنی مرکز پرتو درمانی که به همت خیرین ، پزشکان و مسئولین برگزار شد میتواند در ارتقاء سطح کیفیت  بهداشت ودرمان منطقه موثر باشد .

 امام جمعه خرمشهر گریزی به فرمایشات  اخیر رهبرمعظم انقلاب زد وگفت : قوای سه گانه ، نهاد های حکومتی و دولتی و مردم باید در یک عزم ملی به مبارزه با فساد بپردازند .

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور با اشاره به اهمیت نظارت در ساختار دولت افزود : امکانات و ابزار نظارت در دست دولت و مجلس است که باید به موقع و درجای درست از آن استفاده کنند .

او بیان اینکه مجمع سازمان بین الملل اثر مثبتی برای ملت های ستم دیده ندارد گفت : رئیس جمهور در سخنرانی خود به خوبی از ملت مظلوم یمن و فلسطین حمایت کرد ، آمریکا را مورد نقد قرار داد و توصیه گر کشور های سعودی بود که همه ی این ها حاکی از اقتدار ملت شریف ایران است .

امام جمعه خرمشهر افزود : درخواست ملاقات و مذاکره سران اروپایی با ریاست جمهوری ثمره ایستادگی و مقاومت مردم ، نیروهای مسلح و دولت است .

حجت الاسلام محمد جواد عادل پورگفت : تا زمانی که آمریکا به خاک ذلت کشیده شود با اقتدار ایستاده ایم .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان

فرماندار شادگان بابیان اینکه مردم شادگان تاعادی شدن شرایط از مصرف بی‌رویه برق خوداری کنند گفت: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمال صالح‌زاده، اظهار داشت: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد و ایستگاه اصلی شادگان دچار مشکل شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط از طریق یک خط از ایستگاه بندر امام خمینی (ره) برخی مناطق شهر برق دار هستند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان تا رفع مشکل در مصرف برق صرفه جویی کنند ادامه داد: باید توجه داشت که با تکمیل ظرفیت ترانس ایستگاه بندر امام خمینی(ره)،برق شهر به طور کامل قطع می شود.

صالح‌زاده بیان کرد: گروه‌های فنی برق منطقه جنوب در حال نصب مجدد پایه‌های برق هستند تا در کمترین زمان ممکن، برق شهر به شرایط پایدار برگردد.

شادگان در فاصله 70 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)