Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین یزدی ظهر جمعه در جمع عزاداران حسینی ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اظهار داشت: با مطالعه تاریخ همیشه دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند و در زمان دفاع مقدس نیز این صف آرایی وجود داشت.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بلند شدن شعارهای ضد استکباری در دل دشمن هراس ایجاد کرد، افزود: وجود این ترس و دلهره باعث شد تا دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه چینی کرده و با ترور به حذف شخصیت های انقلابی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدام در تجاوز خود به ایران به اهدافش نرسید

معاون اسبق فرهنگی نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه توطئه های ضد نظام با نفوذ لیبرال ها و ملی گراها شروع شد، ابراز داشت:  بدین ترتیب دشمن به ترور افراد شاخصی مانند شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و  دیگر مسئولان بلندپایه این نظام پرداخت و پس از آن نیز رژیم حزب بعث با حمایت های غرب و آمریکا به مرز و بوم این کشور تجاوز کرده و هشت سال جنگ را به ما تحمیل کرد اما با همه این توطئه ها دشمنان به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند.

وی با بیان اینکه صدام در این تجاوز به اهداف شوم خود نرسید، گفت: از آنجا که تمام ملت در دفاع مقدس شریک و پشتیبان امام راحل بودند دشمن نتوانست به اهداف خود برسد در حالی که استراتژی دشمن در این جنگ تصرف سریع و برق آسای ایران و سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

عربستان خیال تصور برق آسای یمن را در سر می پروراند

یزدی با بیان اینکه عربستان در حمله به یمن تصور فتح سریع و برق آسای آن کشور را داشت، اظهار داشت: عربستان در اهداف خود با شکست مواجه شده است در حالی که این کشور از حمایت های اروپا و غرب برخوردار بود اما یمن از تمامی جوانب تحریم و در محاصره است.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان نظام و انقلاب زحمات زیادی را برای به ثمر رسیدن این انقلاب کشیدند، افزود: با وجود این زحمات و خون دل ها لازم است تا مسئولان به شهدا، انقلابیون و زحمت کشان انقلاب بی مهری نکنند و مردم نیز همچون گذشته پشتیبان ولی فقیه باشند.

کد خبر 4730135

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران یمن عربستان سعودی سپاه پاسداران هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان بیرجند بازگشایی مدارس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است

فرمانده فراجا گفت: امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ احمدرضا رادان روز پنجشنبه _سیزدهم اردیبهشت_ در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب ضمن عرض ارادت به خانواده شهدا و جانبازان اظهار کرد: امروز در یکی از مقدس ترین نقاط اصفهان عزیز یعنی در کنار مزار شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم، حرم و امنیت و سلامت، در محضر شهدا با شهدا برای حفظ خون شهدا تکلیفی الهی قانونی و شرعی در جهت انجام حکمی الهی و شرعی و قانونی افتخار پلیس شما شد تا به اجرا در بیاید.

وی افزود: قصه پر غصه حیا و عفت و حجاب و عفاف که در همه اعصار دشمن ما را آزار داده مال دیروز و امروز نیست، از زمانی که تلاش کردند تا به ساحت مقدس حضرت زهرا جسارت کنند در حقیقت نقشه شوم برای حجاب و عفاف پایه ریزی شد.

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند. آزادی که دین ما به مردم داده هیچ جا نیست. از بی‌بی سی ها و اینترنشنال ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم که از دانشگاه های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم‌وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند. امروز ما آزادی را به سبک دین، انقلاب و شهیدانمان تعریف می‌کنیم.

رادان تصریح کرد: دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند. امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 750153

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟