Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با قدردانی از مواضع غیرتمندانه رئیس جمهوری در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک افزود: مقابله با پازل آمریکایی و اروپایی علیه ملت ایران تنها با مقاومت میسر است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز آمریکا جزو منفورترین دولت‌ها در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر جا ما مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر جا با هر توجیهی عقب نشینی کردیم چیزی جز شکست بدست نیاوردیم، به مسئولان توصیه کرد در مواضع مقاومت خود بایستند و عقب‌نشینی نکنند.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامیدی در بین مردم انجام می دهد، اظهار داشت: اگر امید نباشد هیچ کار بزرگی انجام نمی‌شود و همه باید از ناامید کردن مردم پرهیز کنند. 

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با ایشان، گفت: ایشان در این دیدار بر استمرار پیشرفت کشور، توکل بر خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان،  وحدت و انسجام آحاد مردم به ویژه نیروهای انقلابی، حمایت از تولید داخلی، قطع امید از بیگانگان و تقویت عزم اراده مردم تاکید کردند.

وی به سناریوسازی آمریکا در خصوص حمله ایران به تاسیسات نفتی عربستان اشاره و یادآوری کرد: آمریکا با طرح این ادعا می‌خواهد به ظلم و ستم‌های خود سرپوش بگذارد.

امام جمعه تبریز با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و لزوم حضور مردم در این عرصه گفت: مردم در انتخاب نمایندگان مجلس باید به کسانی رای دهند که در برابر ملت متواضع باشند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس نباید در برابر تخلفات بی‌تفاوت باشند، افزود: براساس بیانات امام راحل، وکلای ملت باید در رسیدگی به تخلفات با کمال جدیت رفتار و عمل کنند.

وی همچنین با بیان اینکه وجود فریضه دینی امر به معروف در کشور ضروری است، اظهار داشت: این فریضه دینی نظام اسلامی را جوان نگه می‌دارد و این کار را باید از خانواده خود شروع کرد.

خطیب جمعه تبریز همچنین با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و لزوم ارتباط مستمر اولیا و مربیان، گفت: نباید ارتباط اولیا با محیط های آموزشی قطع شود.

حجت الاسلام ال هاشم ادامه داد: برخی از والدین، بچه‌ها را در ابتدای سال تحصیلی به مدارس سپرده و ارتباط خود با مربیان و مدارس را قطع می کنند در حالی که ارتباط سالم بین اولیای دانش آموزان و معلمان می‌تواند در تحصیل دانش آموزان مثمر ثمر باشد.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت امام جمعه تبریز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند